Skulle du vara sugen på ett FZ-evenemang i november?

Ambassadör
Xbox

Finns det vaccin så kommer jag! Annars icke, känns inte som om det är aktuellt att resa och träffa massa nytt folk på länge tyvärr.


signatur

Jump in.

Skägg.
10 Chambers

Guldfeedback från alla, tack!


signatur
Medlem

Wow, aldrig hört talas om Skyddsrummet förut, såg ju väldigt läckert ut, synd att det bara är för uthyrning och inte reguljära happenings/kvällar också, hade gärna gått dit!

Medlem

Självklart. Sweclockers träffar brukar vara supertrevliga och jag ser gärna att FZ har egna. Sign me up!

Medlem

Kunde ju faktiskt vara roligt att masa sig iväg. Men det är långt till Stockholm.


signatur

"It is by caffeine alone I set my mind in motion. It is by the beans of Java that thoughts acquire speed, the hands acquire shakes, the shakes become a warning. It is by caffeine alone I set my mind in motion."

Medlem

Skulle vara trevligt. Hoppas att jag är tillbaka i Sverige då.


signatur

Nostalgia is a hell of a drug Benny.

Medlem

Ja men det måste bli en bättre lokal. På tok för surrigt i skyddsrummet.

Medlem

Jag kommer direkt! 💪😃👍


signatur

🐖💨💩

Medlem

Det hade varit roligt, men jag vet inte varken hur min privata situation ser ut eller hur det är med pandemin då. Så ett trist "vet inte" från min sida.


signatur

Time flies like an arrow, fruit flies like bananas.

We judge ourselves by our intentions and others by their behaviour.

Medlem

Herregud, då skulle ju folk ha ett ansikte tills ens förargelseväckande inlägg här på forumet, så kan vi inte ha det!

Nah, men det skulle nog vara roligt. Beror helt på hur Covid-19 utspelar sig den kommande tiden och om jag kan återvända till Stockholm i tid för detta.

Skägg.
10 Chambers
Skrivet av omgponies:

Ja men det måste bli en bättre lokal. På tok för surrigt i skyddsrummet.

Kan bekräfta att det inte blir Skyddsrummet isf.


signatur
Medlem

Kul, skulle vara kul om ni kör speedrun med Coolkid som drar igenom Q1 ;D

Vet dock inte hur aktiv han är nu.

https://www.youtube.com/watch?v=y2Xve3VGGMo


signatur

IDKFA

Medlem

Låter jättekul, men tror det är lite too soon. Kanske maj 2021 hade varit bättre?

Medlem
Skrivet av bluebird:

Det låter som att det kan bli kul.

Mitt eget deltagande står nog mycket och faller med hur internt det kommer kännas på förhand. Gillar communityt kring FZ, men känner mig inte som en del av det. Så för min del är det innehållet som avgör.

Äsch, bärs på stan med andra nördar, hur trist kan det bli liksom? Jag är så superinaktiv som det bara kan bli på forumet, inte särskilt supersocial i största allmänhet men gillar både öl och gaming. Vi kan vara outcasts och prata spel du och jag om det skulle vara så

Medlem

Spontant, med tanke på hur Sthlm och dess uteliv ser ut just nu så känns det lite som Covid-19 kommer att ha gjort sitt i sthlm tills i november. Det här med social distansering har varit lite sketchy as is i huvudstaden och ser man hur uteställena ser ut nu så lär majoriteten av de boende här vara klara med infektionen tills dess.

Tråddemonen
Testpilot

@73mpl4R: Long time no see! 👋

Ja det skulle inte sitta fel att umgås med lite gamers!

Medlem
Skrivet av Renfis:

Äsch, bärs på stan med andra nördar, hur trist kan det bli liksom? Jag är så superinaktiv som det bara kan bli på forumet, inte särskilt supersocial i största allmänhet men gillar både öl och gaming. Vi kan vara outcasts och prata spel du och jag om det skulle vara så

Jag vete fan om jag är en nörd, men okej då! Kommer du kommer jag.

Medlem

@Zimpan: För mycket Corona, för lite öl!

12
Skriv svar