Vilka PvP-spel spelar du 2020?

FM-guru
F.d. Sisyr

Just nu är jag inne i en zon där jag bara kör singleplayerspel, men annars är det väl PUBG och Smite jag kör online när jag spelar själv och Paradox-titlar samt FM när jag spelar med kompisar.

Medlem

Apex först och främst. Resten av tiden kommer jag att lägga på andra typer av spel som omväxling som Animal crossing nya FFVII och The last of us 2 mf.

Medlem

Dota 2 när man får ihop en grupp vänner

homm 3 HotA, blir oftast på helger då en match kan ta från 3-6 timmar

MK11 och SF5 när man inte får ihop någon grupp till dota 2

Medlem

Är inte COD Warzone ett PvP-spel? Det är grymt, spelat det så mycket att tjejen är avis på polarna. Vi kör ju ps4 allihopa och jag känner alla jag spelar med. VI kör 3 eller 4 pers samtidigt. Finns inget bättre just nu

Medlem

Rainbow 6 Siege rullar till och från. Uppskattar att de just är hyfsat oförlåtande, ger mindre utrymme till trams (speciellt i rankat) samt ger en möjlighet att verkligen jobba med taktik. Lite tråkig rotation på banorna dock, samt oerhört tråkigt att de tagit bort banan på flygplanet.

Battlefield V, mest för Grand Operations som ger variation och rolig gameplay. Riktigt kul tt lösa objektiven genom samarbete i squaden. Men jag måste erkänna att det är inte alls lika roligt och beroendeframkallande som BF3/4 var, samt att jag lite tröttnat på världskrigs-eran redan efter BF1.

COD Warzone, i min mening det roligaste battle royal hittills, men också det roligaste spelläget som COD presenterat på flera år. Får starka vibbar av Ghost Recon 2 när jag spelar det, riktigt roligt. Skitkul med full squad med kompisar, men roligt solo med randoms också
Uppskattar att allt har en egen level, du kan levla upp både din utrustning, perks och vapen. Ger definitivt mervärde.

Medlem
123
Skriv svar