Tävlingen slut – ni vann Gears Tactics!

Robot
Tävlingen slut – ni vann Gears Tactics!
Medlem

Gratulerar!


signatur

🖥️ RTX 4090 | i9-13900KF | 64GB

Medlem

Attans.
Grattis till vinnarna


signatur

🇸🇪 VR Sverige Discord server
https://discord.com/invite/avnhs6mgjc

Medlem

Grattis


signatur

I drank what?

Medlem

Rackarns! Men stort grattis till er som vann.

Medlem

omfg jag som aldrig vinner något!
tack!

Medlem

mysigt, helgen räddad!

Skribent
Skrivet av KaptenKanel:

omfg jag som aldrig vinner något!
tack!

Skrivet av superlim:

mysigt, helgen räddad!

Grymt kul för er, för det är ett riktigt bra spel. Mycket nöje

Medlem

/me Gratulationer.


signatur

- pixelfantast

Medlem

Stort grattis!

Medlem

Vann du ej? Misströsta inte!

Spelet finns på PC Xbox Game Pass för en skitsumma i månaden

Medlem

Man vinner då aldrig nått på FZ 😋

Medlem
Skrivet av KaptenKanel:

omfg jag som aldrig vinner något!
tack!

Hehe. Samma här. Shit vad kul. Vinner aldrig liknande tävlingar. Vad glad jag blev när herr Helenius hade skickat ett PM. Danke shön!

PS. Är det någon som vill byta sin vunna Steam kod mot min "Windows Store" kod. Då lär den fungera med kommande Xbox ONE versionen och Xbox Series X konsolen också när den släpps.
:::: EDiT :::: Koden byttes mot en Steam kod.

Tusen tack till FZ iaf för vinsten!


signatur

((( ....You Can Try and Live in Darkness, But You Will Never Shake the Light.... )))

==> NES,, Mega Drive,, N64,, PS2,, Xbox,, GameCube,, PS3,, PS4,, Wii U,, Xbox 0NE,, Steam,, Switch,, PS5 ==>
_____________________________________________________________________________________________________
|| Windows™ 10 Home || Cool Master® || Intel® Core i7 6700K @4.00Ghz || ASUS™ GeForce® GTX 1070 || Kingston© Hyper X Fury --32GB DDR4 @2133Mhz || GigaByte™ Z170 Gaming k3 || EVGA™ 600W || KiOXiA® Exceria 420Gb SSD || Seagate™ Barracuda 2TB HDD || ROCCAT™ Tyon --Laser || Logitec™ G710 || ASUS™ VG248 LCD 24" 1080p @144Hz || Bahnhof™ 250 Mbit --Fiber || OpenVPN™ + WireGuard™ ||

Gnällkuk

Grattis till er! Ni har ett riktigt kul spel att sätta tänderna i


signatur

..:: trickeh2k ::..
Windows 11 Pro - Ryzen 7 7800X3D - ASUS TUF B650-PLUS - Kingston FURY Beast DDR5 64GB CL36 - MSI MAG A850GL - MSI RTX 4080 VENTUS 3X OC - Acer Predator XB271HU - ASUS VG248QE - QPAD MK-85 (MX-Brown)/Logitech G PRO Wireless - Samsung 960 EVO 250GB, Samsung EVO 860 500GB, SanDisk Ultra II 480GB, Crucial MX500 1TB, Kingston KC3000 2TB - Steelseries Arctic 5 - Cooler Master Masterbox TD500 Mesh V2

Medlem

Perkele, en tävling man hade gärna vunnit. Nåväl grattis till er.


signatur

In peace, sons bury their fathers, in war, fathers bury their sons.

Ambassadör
Xbox

Grattis!


signatur

Jump in.

Medlem

Tack till @KaptenKanel som kunde byta kod. Jag ville ha en Steam kod och han ville ha en Windows Store kod. Så allt blev kanon. Tusen tack igen FZ för vinsten. Ni är kungar!


signatur

((( ....You Can Try and Live in Darkness, But You Will Never Shake the Light.... )))

==> NES,, Mega Drive,, N64,, PS2,, Xbox,, GameCube,, PS3,, PS4,, Wii U,, Xbox 0NE,, Steam,, Switch,, PS5 ==>
_____________________________________________________________________________________________________
|| Windows™ 10 Home || Cool Master® || Intel® Core i7 6700K @4.00Ghz || ASUS™ GeForce® GTX 1070 || Kingston© Hyper X Fury --32GB DDR4 @2133Mhz || GigaByte™ Z170 Gaming k3 || EVGA™ 600W || KiOXiA® Exceria 420Gb SSD || Seagate™ Barracuda 2TB HDD || ROCCAT™ Tyon --Laser || Logitec™ G710 || ASUS™ VG248 LCD 24" 1080p @144Hz || Bahnhof™ 250 Mbit --Fiber || OpenVPN™ + WireGuard™ ||

Medlem
Medlem

Grattis 🎊 🎈

1
Skriv svar