Bekräftat: Halo Infinite visas på Xbox-evenemanget i juli

Robot
Bekräftat: Halo Infinite visas på Xbox-evenemanget i juli

Blir det kanske lite gameplay?

#halo-infinite


Medlem

Det ska bli intressant att se. Personligen så tycker jag att Halo-serien toppade med 2 & 3, för att sedan dala nedåt rejält med 4 & 5.

OBS, jag spelar bara SP när det kommer till Halo, så kan inte kommentera om MP.

Frilansare
Fragtjuv

Jag hoppas att vi i alla fall får se hur spelet förväntas se ut på Series X...


signatur

Xbox Series X
Playstation 5
AMD Ryzen 7 7700 CPU
MSI GeForce RTX 4060Ti VENTUS 2X OC
Kingston M.2 NV2 PCIe 4.0 NVMe SSD 2TB

Medlem

Vore underbart om de kör som State of play gjorde med Ghost Of Tsushima. Det är exakt det vi alla vill se.

Medlem
Skrivet av Jozo:

Det ska bli intressant att se. Personligen så tycker jag att Halo-serien toppade med 2 & 3, för att sedan dala nedåt rejält med 4 & 5.

OBS, jag spelar bara SP när det kommer till Halo, så kan inte kommentera om MP.

Ska bli väldigt intressant att se. Har inte kört 4:an och 5:an men körde Reach för en polare för nån månad sen. Tycker singelplayer är klart i klass med 2:an och 3:an om inte bättre.

Medlem

Se och lär från Sony. Gör en dedikerad stream tillägnad till Halo Infinite med ren och skär gameplay. Var inte rädd för att visa upp lugna partier, då jag verkligen är intresserad av världen ni skapat!

It's not a lake, it's an ocean

Med tanke på hur länge spelet varit under utveckling och hur pass kort tid det är kvar tills det ska släppas har vi fått se rätt lite av Halo Infinite. Håller tummarna för tredje gången gillt för 343.


signatur

Fria tankar om spel: www.frispel.net

Medlem

Ja det förväntar jag mig. Jag förväntar mig också att det kommer utannonseras spel från minst 9 andra studios. Bland annat från The Initiative. Dags att sluta bruncha och börja cruncha.

Medlem

Microsoft vet inte vad gameplay betyder.

Medlem
Skrivet av Cooling23:

Microsoft vet inte vad gameplay betyder.

Om du baserar det på förra eventet så var det ubisoft själva som sa att dom hade en gameplay trailer. Allt går inte skylla på Microsoft hur mycket du än vill

Medlem

Förväntar mig väldigt mycket och väldigt bra gameplay.

Efter den senaste floppen, oavsett vems fel det är, så är jag naiv nog att vara starkt övertygad om att MS denna gång har lärt sig läxan och vid denna stream så kommer dem att visa det.

Vips, så är allt annat glömt och hypen drar igång.

Missar dem det, då vettifan alltså.


signatur

Ännu en dag i paradiset.

Medlem
Skrivet av Vercadi:

Om du baserar det på förra eventet så var det ubisoft själva som sa att dom hade en gameplay trailer. Allt går inte skylla på Microsoft hur mycket du än vill

Det är sant.

Samtidigt, borde inte MS, som tar sig äran för eventet, faktiskt ta sig tiden att garantera att det som eventet utlovar, faktiskt stämmer?


signatur

Ännu en dag i paradiset.

1
Skriv svar