Ge Geralt en korpulent pappakropp i The Witcher 3

Robot
Ge Geralt en korpulent pappakropp i The Witcher 3

Äntligen en mod som gör att redaktionen kan knyta an till Geralt ordentligt.

#modifikationer, #the-witcher-3


Medlem
Medlem

Perfekt, kanske dags att ta sig an The Witcher 3 igen då man kan känna sig mer connected till protagonisten.
Chipstuttar och hängbuk, kan inte bli bättre!


signatur

7900XTX
7800X3D

Medlem

Kan äntligen relatera till min karaktär. Tack!

Geeks Gaming

Så länge spelmodden är lättare att avinstallera än IRL-modden så ser det kul ut

Medlem

Har spelet på ps4, slutade på grund av laddningstider. Köpte det på steam, slutade för jag orkar inte lära mig så mycket. Verkar som man måste läsa texter o blanda blommor för att övervinna boss fighter. Känns komplicerat.

Medlem

haha, han blev ju jättevacker


signatur

| Z790 Formula | 13900KS | 48GB@8000 | 4090 Strix | Corsair AX1600i | O11 Evo XL | Optimus Waterblocks |
| WD SN850X 1TB | WD SN850X 4TB | Keychron Q6 / G Pro Wireless | LG42C2 | Valve Index | Meta Quest 3 |
| Fostex TH-X00, ModMic Wireless | RME ADI-2 DAC FS | Audeze Maxwell | XBX | PS5 | Switch | Steam Deck |
http://steamcommunity.com/id/Kruxarn

Medlem
Skrivet av Najkan:

Har spelet på ps4, slutade på grund av laddningstider. Köpte det på steam, slutade för jag orkar inte lära mig så mycket. Verkar som man måste läsa texter o blanda blommor för att övervinna boss fighter. Känns komplicerat.

Ja, det kan kännas överväldigande med blommor och sånt, men du kan strunta i dem för de mesta.

Blommor blir bara intressanta när du hittar något recept som BAM ger dig, en potion som återställer hälsa. eller en olja som ger dig >20-30% mer attackpower mot någon best, så bry dig bara om att slänga ett öga på recepten, nån gång då och då. Har du över 20 blommor av nån sort, sälj överskottet.


signatur

”A man with a conviction is a hard man to change. Tell him you disagree and he turns away. Show him facts or figures and he questions your sources. Appeal to logic and he fails to see your point. [fortsättning]

Medlem
Skrivet av Najkan:

Har spelet på ps4, slutade på grund av laddningstider. Köpte det på steam, slutade för jag orkar inte lära mig så mycket. Verkar som man måste läsa texter o blanda blommor för att övervinna boss fighter. Känns komplicerat.

Blanda blommor behövs inte, vill jag påstå. I stort sett allt kan övervinnas genom att göra kullerbyttor. Det var i varje fall så jag klarade spelet (på hard). Rulla, slå, rulla, slå. Inte vackert, men alltid en väg framåt (eller, åt sidan, snarare). Förutom när man ska boxas. Då får jag alltid däng xD


signatur

När jag växte upp lyssnade jag mycket på Blümchen och Rollergirl. Jag tror att det har format mig som människa.

Gnällkuk

Kul, men texturerna var ju lågupplösta som satan? Verkar inte hänga med till ansiktet heller, förtar ju känslan!


signatur

..:: trickeh2k ::..
Windows 11 Pro - Ryzen 7 7800X3D - ASUS TUF B650-PLUS - Kingston FURY Beast DDR5 64GB CL36 - MSI MAG A850GL - MSI RTX 4080 VENTUS 3X OC - Acer Predator XB271HU - ASUS VG248QE - QPAD MK-85 (MX-Brown)/Logitech G PRO Wireless - Samsung 960 EVO 250GB, Samsung EVO 860 500GB, SanDisk Ultra II 480GB, Crucial MX500 1TB, Kingston KC3000 2TB - Steelseries Arctic 5 - Cooler Master Masterbox TD500 Mesh V2

Medlem

Tack Boys, någongång ska jag ge spelet en ärlig chans!

Medlem
Medlem

Haha fan vad vidrigt.

Medlem

Just no! Hahaha

Medlem

Bra att nån står upp mot det snedvridna manliga idealet


signatur

🇸🇪 VR Sverige Discord server
https://discord.com/invite/avnhs6mgjc

Medlem

@Najkan: Det behövs bara dekokter om man har bråttom eller kör på svårare svårhetsgrader.
Ge spelet ett nytt försök och stressa inte för då missar du massor trevligheter.


signatur

CARPE JÄVLA DIEM

Medlem
Skrivet av Najkan:

Har spelet på ps4, slutade på grund av laddningstider. Köpte det på steam, slutade för jag orkar inte lära mig så mycket. Verkar som man måste läsa texter o blanda blommor för att övervinna boss fighter. Känns komplicerat.

Håller med, vilket extremt krångligt och drygt spel. Först i andra expansionen förstod jag att man kunde använda mutagens för att göra sig själv bättre.

Medlem
Inaktiv

Härligt. Geralt vägrar att ta på sig tighta kläder och ligga på vägarna som en idiot med cykel. Tar medelålderskrisen som en man.

Medlem

Men för att likna en "riktig man" så måste han kolla ut så det inte är för mörkt, kallt, varmt, svärdet är för tungt så att han gör det imorgon istället. Då inser han att Youtube finns och väljer att se på en som spelar The Witcher 3 istället.

1
Skriv svar