Tony Hawk's Pro Skater tillbaka! Remasters av ettan och tvåan i september

Robot
Tony Hawk's Pro Skater tillbaka! Remasters av ettan och tvåan i september
Medlem

Underbart! Har längtat länge.


signatur

Ännu en dag i paradiset.

Medlem

Ge oss åtminstone låten Superman till Tony Hawk Skateboarding 1!

Medlem

Vilket spel va det som hade H.O.R.S.E?!?!? fan va bra det va mot en polare

Detta blev jag fan lite tagg på!

Medlem

Haha, såg PRECIS Jack Black och hans pojkar spela det med Tony Hawk på youtube


signatur

Processor: Intel Core i7 13700kf
Grafikkort: Palit GeForce RTX 4080 GameRock 16GB
RAM: 32 GB DDR5 6000mhz CL36
Högtalare: Sonos Arc, Sub Mini + 2 Sonos Era 300
VR: Meta Quest Pro + Link-kabel + bHaptics Tactsuit x16

Medlem

Trevligt trevligt , minns att man grindade demot som fan på playstation.


signatur

Build a man a fire, and he'll be warm for a day. Set a man on fire, and he'll be warm for the rest of his life.
- Sir Terry Pratchett

Medlem
Skrivet av shadek:

Ge oss åtminstone låten Superman till Tony Hawk Skateboarding 1!

Agreed. Jävligt bra låt!

Medlem
Skrivet av Espresso_Bengt:

Nu känner jag mig 9 år gammal igen <3


signatur

Processor: Intel Core i7 13700kf
Grafikkort: Palit GeForce RTX 4080 GameRock 16GB
RAM: 32 GB DDR5 6000mhz CL36
Högtalare: Sonos Arc, Sub Mini + 2 Sonos Era 300
VR: Meta Quest Pro + Link-kabel + bHaptics Tactsuit x16

Medlem

Trista är att: Epic Store exklusivt.

jbx
Medlem
Skrivet av Tdoggahdogg:

Vilket spel va det som hade H.O.R.S.E?!?!? fan va bra det va mot en polare

Detta blev jag fan lite tagg på!

Ja det var ju svinkul!! Kommer ihåg att jag och polarna lirade HORSE, THPS4 om jag minns rätt. Kommer även ihåg att man kunde lägga till egna ord, vi brukade lägga till ass efter horse för att dryga ut matcherna lite 😅


signatur

Xbox Series X | Playstation 5 | Nintendo Switch

Gnällkuk
Skrivet av Maysay:

Trista är att: Epic Store exklusivt.

Är det? Är ju Activision-Blizzard som ger ut det, vore märkligt om de valde EGS framför sin egna plattform.


signatur

..:: trickeh2k ::..
Windows 11 Pro - Ryzen 7 7800X3D - ASUS TUF B650-PLUS - Kingston FURY Beast DDR5 64GB CL36 - MSI MAG A850GL - MSI RTX 4080 VENTUS 3X OC - Acer Predator XB271HU - ASUS VG248QE - QPAD MK-85 (MX-Brown)/Logitech G PRO Wireless - Samsung 960 EVO 250GB, Samsung EVO 860 500GB, SanDisk Ultra II 480GB, Crucial MX500 1TB, Kingston KC3000 2TB - Steelseries Arctic 5 - Cooler Master Masterbox TD500 Mesh V2

Medlem

Så många roliga timmar man har haft i båda spelen, blir ett givet köp


signatur

-^-^--^-The sound of a bat cutting through space and time-^-^--^-

Medlem
Skrivet av trickeh2k:

Är det? Är ju Activision-Blizzard som ger ut det, vore märkligt om de valde EGS framför sin egna plattform.

Japp loggan är med på slutet. https://www.epicgames.com/store/en-US/product/tony-hawks-pro-...

EDIT. Kanske släpps på båda?

Gnällkuk
Skrivet av Maysay:

Japp loggan är med på slutet. https://www.epicgames.com/store/en-US/product/tony-hawks-pro-...

EDIT. Kanske släpps på båda?

Nej, verkar faktiskt vara enbart EGS. Udda Måste säga dock att jag blev förvånad av priset, 360:- för digital deluxe.


signatur

..:: trickeh2k ::..
Windows 11 Pro - Ryzen 7 7800X3D - ASUS TUF B650-PLUS - Kingston FURY Beast DDR5 64GB CL36 - MSI MAG A850GL - MSI RTX 4080 VENTUS 3X OC - Acer Predator XB271HU - ASUS VG248QE - QPAD MK-85 (MX-Brown)/Logitech G PRO Wireless - Samsung 960 EVO 250GB, Samsung EVO 860 500GB, SanDisk Ultra II 480GB, Crucial MX500 1TB, Kingston KC3000 2TB - Steelseries Arctic 5 - Cooler Master Masterbox TD500 Mesh V2

Medlem

Mycket märkligt att ActiVision som badar i cash redan säljer ut sig till EPiC Store. Trodde spelet skulle komma till Steam likt Crash och Spyro gjorde. Detta behöver jag inte ha till releasedagen iaf. Kan vänta 1 år lätt. Däremot skulle höstens Dying Light 2 bli oerhört tufft att vänta på om det blir EPiC exklusivt.


signatur

((( ....You Can Try and Live in Darkness, But You Will Never Shake the Light.... )))

==> NES,, Mega Drive,, N64,, PS2,, Xbox,, GameCube,, PS3,, PS4,, Wii U,, Xbox 0NE,, Steam,, Switch,, PS5 ==>
_____________________________________________________________________________________________________
|| Windows™ 10 Home || Cool Master® || Intel® Core i7 6700K @4.00Ghz || ASUS™ GeForce® GTX 1070 || Kingston© Hyper X Fury --32GB DDR4 @2133Mhz || GigaByte™ Z170 Gaming k3 || EVGA™ 600W || KiOXiA® Exceria 420Gb SSD || Seagate™ Barracuda 2TB HDD || ROCCAT™ Tyon --Laser || Logitec™ G710 || ASUS™ VG248 LCD 24" 1080p @144Hz || Bahnhof™ 250 Mbit --Fiber || OpenVPN™ + WireGuard™ ||

Skribent

Är nog en av de få som inte var så fascinerad av Tony Hawk-spelen. Spelade de mest när polarna envisades. Däremot så spelade jag en hel del Trasher och senare Skate.

Med det sagt TH-serien är fortfarande en klassisk serie och visst hade jag kul när jag väl spelade.


signatur

"Writer and Fighter"

Medlem

Hade personligen hellre sett en remake på Tony Hawk's Underground 2. Men i brist på någon som helst konkurrens vad gäller arkadiga skateboard-spel till nuvarande plattformar är det ändå en varmt välkommen utannonsering.

Avstängd

Fan vad Epic!

Medlem

Satan vad kul! Älskade tvåan och nötte det som fan till N64!

Medlem
Skrivet av Tdoggahdogg:

Vilket spel va det som hade H.O.R.S.E?!?!? fan va bra det va mot en polare

Detta blev jag fan lite tagg på!

Skrivet av jbx:

Ja det var ju svinkul!! Kommer ihåg att jag och polarna lirade HORSE, THPS4 om jag minns rätt. Kommer även ihåg att man kunde lägga till egna ord, vi brukade lägga till ass efter horse för att dryga ut matcherna lite 😅

Är ganska säker på att 3:an hade horse, kan ha varit flera i serien som hade det.

Själv lirade jag 2:an och 3:an på PC, 2:an hade ju riktigt bra musik.

Tim Gettys från kindafunny har pratat med utvecklarna och tydligen så ser dom 4:an som förebild när det kommer till spelkänslan.

Medlem

Remake på 4an tack! Anar att det kommer senare!!


signatur

🖥️[ i7 12700K ] - [ RTX 3070 ] - [ 64 GB DDR4 ]
🍑 Quest 2 64GB
🎮 PS3 Slim 120 GB
Nu: PUBG | MSFS 2020
Sen: STALKER 2 | Project 007 | MSFS 2024 | DayZ 2 | GTA VI

Medlem

Min PS4 blev plötsligt väldigt hungrig.


signatur

7800X3D • 4080S • 32GB • 1TB • 1440p 165Hz
12700K • 3080 • 32GB • 2TB • 1440p 165Hz
3700X • 3070 • 32GB • 1TB • 1080p 144Hz
Android • PS2 • PS4 • Switch • Wii U

Backloggens befriare

Yay.. Fler "re"-spel.. Hurra...


signatur

Ad hoc addendum

Medlem

signatur

"A lie is truth, until you recognize it as a lie. To see the truth behind those lies is probably the right thing to do. However, it may not necessarily bring happiness. Lies are Happiness."

PC-spelare
Dator: TUF Gaming B550 Pro, Ryzen 5600G, 16GB RAM, Sapphire Radeon RX 5600 XT

Medlem

THPS2 har Spelvärldens absolut bästa soundtrack. Någonsin. Odiskutabelt.

Medlem

Det avslöjades även i gårdagens Jablinski klipp där dom träffar och pratar med Tony Hawk.
Man får även se när dom spelar remaster.

Medlem

Kunde man inte bygga egna banor/,hopp i tvåan? Vill minnas detta när ja lirade på N64. De stod inget om detta i trailern.

Medlem

Hetare än dom nya konsolerna för mig!

Skrivet av Lethenstroom:

THPS2 har Spelvärldens absolut bästa soundtrack. Någonsin. Odiskutabelt.

Tveklöst ♥️

449:- för deluxe ed. på Xbox känns fasen rimligt. Är dom lika bra som sina original så finns det sjukt mycket rolig speltid för dom pengarna.
Lägg där till multiplayer.
Så taggad.


signatur

“All thinking people are atheists.”

Medlem

2:an får fanimej kosta vad det vill om det är orginal soundtrack, spelade skivan genomskinlig på ps1

12
Skriv svar