Phoenix Program är en Cyberpunk 2077-fanfilm – se trailern!

Robot
Phoenix Program är en Cyberpunk 2077-fanfilm – se trailern!

På en skala från 1 till Breathtaking, vad tyckte du om den?

#Cyberpunk-2077, #Maul-cosplay


Medlem

Ger inget betyg utan tycker det ser mer ut som att se en reklamfilm från ”John Wick 4” ... 😁
Snyggt i o f sig

Medlem

Jäklar va fett. Så jäkla taggad!

Medlem

Känns rätt tattigt att ha en Keanu-lookalike some John Wikkar.


signatur

subterranean homesick alien

Medlem

Ska vara kul att se resultatet i sin helhet.
Tror nog det kan vara underhållande.


signatur

CARPE JÄVLA DIEM

Medlem
Skrivet av KonaDew:

Ger inget betyg utan tycker det ser mer ut som att se en reklamfilm från ”John Wick 4” ... 😁
Snyggt i o f sig

Mer som John Wick 34: They killed my space dog

Medlem

Jag är försiktig inför denna release. Alldeles för mycket hype så varningsklockor ringer. Men sen så älskar jag att inte hålla med strömmen också. Bara så jag är.

Medlem
Skrivet av denza:

Jag är försiktig inför denna release. Alldeles för mycket hype så varningsklockor ringer. Men sen så älskar jag att inte hålla med strömmen också. Bara så jag är.

Det är ju bra, egentligen.
Tänk om det visar sig att spelet är skit, då har du hållit dig säker.
Visar det sig att det är jättebra kan du köpa det efter release. Win win

Medlem
Skrivet av Gagoff:

Det är ju bra, egentligen.
Tänk om det visar sig att spelet är skit, då har du hållit dig säker.
Visar det sig att det är jättebra kan du köpa det efter release. Win win

Och även om det är skit så har man bara förlorat några hundralappar. Huzzah! Men nä, jag tror jag kommer att ha hur kul som helst i Night City.


signatur

"It is by caffeine alone I set my mind in motion. It is by the beans of Java that thoughts acquire speed, the hands acquire shakes, the shakes become a warning. It is by caffeine alone I set my mind in motion."

Gnällkuk

Ser ju extremt välgjord ut! Jag tycker det ser kanon ut


signatur

..:: trickeh2k ::..
Windows 11 Pro - Ryzen 7 7800X3D - ASUS TUF B650-PLUS - Kingston FURY Beast DDR5 64GB CL36 - MSI MAG A850GL - MSI RTX 4080 VENTUS 3X OC - Acer Predator XB271HU - ASUS VG248QE - QPAD MK-85 (MX-Brown)/Logitech G PRO Wireless - Samsung 960 EVO 250GB, Samsung EVO 860 500GB, SanDisk Ultra II 480GB, Crucial MX500 1TB, Kingston KC3000 2TB - Steelseries Arctic 5 - Cooler Master Masterbox TD500 Mesh V2

1
Skriv svar