Dirt 5 avtäckt – fartfylld racing istället för rally

Robot
Dirt 5 avtäckt – fartfylld racing istället för rally

Nein! Aldrig förstått dessa arkadiga festival rallyspel med konfetti, raketer och krystade dialoger.

Ge mig Dirt Rally 3.0

Medlem
Skrivet av Den Maskerade Daskaren:

Nein! Aldrig förstått dessa arkadiga festival rallyspel med konfetti, raketer och krystade dialoger.

Ge mig Dirt Rally 3.0

Håller med 100%! Men det pratas ju om ytterligare ett spel längre fram, så man får hålla tummarna att det är DR3.0!

It's not a lake, it's an ocean

Försöker likna Forza Horizon utan att vara Forza Horizon. Nope.


signatur

Fria tankar om spel: www.frispel.net

Redaktör

De gamla Dirt-spelen var rejält underhållande, jag tycker det är kul att de gör nåt annat än bara hardcore-rally. Dirt 4 var ju rätt mycket en lätt förenklad variant av Dirt Rally. Kan bli bra, om de håller nere på "Awesome!"-attityden. Och Dirt Rally 3 lär komma.


signatur
Medlem

NEEEEJ!!! Vad i helskotta är detta?!

Medlem

Codemasters har släppt några av de bästa och de sämsta bilspelen på marknaden. Men första intrycket är väl att det kan bli ganska skojigt spel

Medlem

Inte överraskande om man skippar rally egentligen, de vill väl skilja på Dirt och Dirt Rally serierna antar jag.

Medlem

Ja, det här ser lovande ut!
Kommer det gå att spela på pc?


signatur

autograph

Medlem

Känns som Dirt showdown allover..
Och det var ju en jättehit!

Inte ofta man tröttnat på spelet innan trailern är färdig :/

Medlem

@Tomas Helenius: Agreed, Dirt 4 är kul, man behöver inte vara 110% fokuserad för att ändå kunna köra rätt bra. Lustigt att jag nog fortfarande har mest tid i Colin Mcrae 2.0 på Ps 1 där jag o en polare brukade nöta o försöka spöa varandras sträcktider. Finland och Australien-sträckorna gillades mest 😜


signatur

Nothing is power without Control

Medlem

"Troy Baker och Nolan North ska med sina stämmor se till att ge bensin åt karriärsläget."

Ni har missuppfattat detta - Troy Baker och Nolan North gör billjuden.

Medlem

@Margy: hahaha klockrent! Men ja det var då fasen en skräll att se deras namn i ett bilspel, kan då inte minnas att jag jag sett deras namn nämnas inom den genren tidigare. Rekommenderar förresten att kolla när de lirar the last of us ihop, riktigt underhållande, de turas om att spela typ, även hon som spelar Joels dotter kikar in ett tag


signatur

Nothing is power without Control

Medlem
Skrivet av M4NGL3R:

Känns som Dirt showdown allover..
Och det var ju en jättehit!

Inte ofta man tröttnat på spelet innan trailern är färdig :/

Jag gillar Dirt Showdown.
Synd att det inte går att köpa på Steam längre.


signatur

autograph

Medlem

Ser ut som en Forza Horizon klon.

1
Skriv svar