Ingen är förvånad, för självklart får Assassin's Creed Valhalla lyxiga utgåvor

Robot
Ingen är förvånad, för självklart får Assassin's Creed Valhalla lyxiga utgåvor

Den dyraste kostar lite över 2 000 kronor.

#assassins-creed-valhalla, #ubisoft


Medlem

Inget direkt som lockar utöver själva spelet. Blir standardutgåvan i början, och eventuellt säsongspass när jag börjat närma mig slutet av spelet om jag fortfarande känner att jag vill ha mer (vilket jag förmodligen inte kommer vilja för Assassin's Creed-spelen är otroligt långa)


signatur

🖥️ RTX 4090 | i9-13900KF | 64GB

Synd att dessa collectorsutgåvor är ubistore exklusiva nuförtiden. Jag minns när det gick att plocka upp collectors utgåvan av Watch_Dogs på game för 149kr. Bra tider.

Medlem

Gäller att prioritera. Först hype cgi-trailer. Därefter pusha förbokningar, season pass och "lyx"utgåvor(*host* billigt plastskit). Sist visa gameplay.

Medlem

Världens minsta vikingaskepp. Eller så har de fått med sig en jätte.

It's not a lake, it's an ocean

Jag gillar samlarurgåvor generellt sett. Men just Assassin's Creed är nog ingen jag skulle prioritera.


signatur

Fria tankar om spel: www.frispel.net

Medlem

Blir Collectors edition, köper man från Ubisoft så kan man få den för 400kr billigare om man har 100 ubicoins.

Inaktiv

Steelbook är enda jag bryr mig om.

Medlem

Vill ha den manliga Eivor-dockan, annars får det vara! Men skägget kanske är löstagbart och då spelar det ingen roll??

Medlem

jag kör alltid standard, sällan värt att betala mer för vad som nu än erbjuds för brutala priser


signatur

//monster

Medlem

Om man har spelat tidigare Ubisoft spel så har man samlat in poäng till sitt konto hos dem, de poängen kan man växla in för 20% rabatt på nya spel så 2200kr utgåvan hamnar på ett bättre pris.

Har för övrigt förköp Collector's då jag tycker att alla tidigare AC spel som jag har spelat har varit bra.

Medlem

Var väldigt sugen på att köpa, men jag tycker statyetten ser lite matt ut, hade även önskat att det var den manliga karaktären istället. Förövrigt tycker jag också det är konstigt att få med en cd-skiva, hade hellre sett att det var en snygg lp-skiva, och då äger jag inte ens en lp-spelare.


signatur

If You Have an Idea that You Genuinely Think is Good, Don't Let Some Idiot Talk You Out of It.

Var lite sugen innan, i och med att spelet har seglat upp och blivit mitt mest efterlängtande för 2020. Men statyn ser rätt dålig ut och det är ju liksom utgåvas big feature.

Det coolaste var ju Steelcase och certifikatet, hehe. Älskar färgerna.


signatur

Through smoke and fire and shot and shell and to the very walls of hell, But we shall stand and we shall stay. Over the hills and far away.

Medlem

Undrar lite grann över alla medföljande prylarna...är det inte lite knepigt att få massor med sånt innan man ens har spelat spelet och ev. på något sätt knutit något känslomässigt band till karaktärerna? Nu blir det ju ungefär lika engagerande som att få med en påse vikingaleksaker som man kan...leka med.

https://www.amazon.fr/Mega-Bloks-Construx-FPH88-Multi-Colour/dp/B075NQHGK2

Medlem
Skrivet av Loading:

Blir Collectors edition, köper man från Ubisoft så kan man få den för 400kr billigare om man har 100 ubicoins.

Och hur får man ubicons? Är det fri frakt från de också?

Hade visst 200 stycken Vill ha detta spelet till Series X. Någon som vet ifall exklusiva utgåvan kommer komma till Series X? Annars så kommer väl Xbox One utgåvan funka identiskt med Series X utgåvan?(Xboxens smart delivery)

Som enamstående pappa snart, så kommer jag nog vänta ett år efter släpp när spelet kostar runt 150:- Det blir lagom.


signatur

FZ - SAMLADE SKRIFTER: #walter_iego

Medlem
Skrivet av AlfaBlommaN:

Och hur får man ubicons? Är det fri frakt från de också?

Hade visst 200 stycken Vill ha detta spelet till Series X. Någon som vet ifall exklusiva utgåvan kommer komma till Series X? Annars så kommer väl Xbox One utgåvan funka identiskt med Series X utgåvan?(Xboxens smart delivery)

Xbox One utgåva kommer fungera till Xbox One x-series. Dom gör inga exklusiva x-series spel i början. Så köper man ett Xbox One spel så funkar det till X-series.

Medlem
Skrivet av Walter S.A. Iego:

Som enamstående pappa snart, så kommer jag nog vänta ett år efter släpp när spelet kostar runt 150:- Det blir lagom.

Om ett år kanske det har dippat någongång till 250, 150 är nog lite önsketänkande

Jag köper nog standardversionen.

1
Skriv svar