Detta är Assassin's Creed: Valhalla

Testpilot
Skrivet av breahl:

Man kan överlevla, det har man kunnat länge. Det kom något som hette mastery levels och en massa nya grejer man kan sätta poängen man får på. Det finns en massa. Jag är level 280 nått på Mastery level nu och jag har inte ens fyllt alla ännu. Men då har jag väl kört spelet 5-6 gånger + använt en bugg som fanns som inte finns nu. Men du kan levla till 1000 nu om du vill.

Men har du inte kört expansionerna? Mastery levels fanns då.

Fast då pratar vi om level-taket. Det jag beskrev är nivån på fiender vs dig. För fiender följer ju med i level och är alltid i samma eller runt samma level som du är.

Avstängd
Skrivet av Harakiri:

Fast då pratar vi om level-taket. Det jag beskrev är nivån på fiender vs dig. För fiender följer ju med i level och är alltid i samma eller runt samma level som du är.

Ja så klart men du kan ju höja till Nightmare om du vill ha mer utmaning.


signatur

PS5 och inget annat.

Testpilot
Skrivet av breahl:

Ja så klart men du kan ju höja till Nightmare om du vill ha mer utmaning.

Det jag nämnde var att jag tyckte det var lite tråkigt att fienderna följde med i level i alla regioner istället för att man kunde överlevla och hämnas på den där "bossen" som var dum då man var lvl 3

Svårighetsgraden tyckte jag funkade utmärkt i spelet. Hoppas den är lika bra balanserad i Valhalla

Avstängd

Man kan alltså ha ett raidparty med riktiga spelare på 8 pers med sig då man ska storma slott/fort och dylikt sa producenten för det här spelet.

Sen fanns det något som hette assault battle eller något om man ville göra det singleplayer som jag förstår.

https://www.youtube.com/watch?v=oyeh-TTen7c

Mer där om sådant.


signatur

PS5 och inget annat.

123
Skriv svar