De "bedragna" bedragarna :) (fick tips om denna)

Medlem
De "bedragna" bedragarna :) (fick tips om denna)

De "bedragna" bedragarna
Sevärt och lite upplyftande.

Länk till stället som nämndes i slutet av video 4/4 ovan, verkar tyvärr vara nere för tillfället för uppgradering som det ser ut, en briljant idé/tjänst dock som jag ser det.
https://www.rescam.org/

BBC's inslag,


signatur

Plånboken öppnas för: Titlar där pc-spelaren får ett likvärdigt utrymme som console-spelaren, aldrig till några console skulor. Dvs, där patch och dlc datum inte är senarelagda till pc, där specialutgåvor av spelet inte är strippade till pc eller där andra ”uppfostringsmetoder” används. Att man satsat på en trovärdig anti-fusk motor samt att utvecklaren har en bra ”anti-fusk attityd”. Aldrig för: 3xA P2W titlar.

Inaktiv

Jävlar vad intressant.
Sånt här får mig att vilja skola om mig till IT säkerhet.

Gnällkuk

Får kolla senare, har sett tidigare videos från de översta, de har ju hållit igång ett tag Rätt underhållande.


signatur

..:: trickeh2k ::..
Windows 11 Pro - Ryzen 7 7800X3D - ASUS TUF B650-PLUS - Kingston FURY Beast DDR5 64GB CL36 - MSI MAG A850GL - MSI RTX 4080 VENTUS 3X OC - Acer Predator XB271HU - ASUS VG248QE - QPAD MK-85 (MX-Brown)/Logitech G PRO Wireless - Samsung 960 EVO 250GB, Samsung EVO 860 500GB, SanDisk Ultra II 480GB, Crucial MX500 1TB, Kingston KC3000 2TB - Steelseries Arctic 5 - Cooler Master Masterbox TD500 Mesh V2

NuZ
Testpilot

Coolt! Jag skulle dock varit mer creepy
Säga vad han gör telefonen osv haha


signatur

🎮 Xbox Series X | Nintendo Switch | Playstation 5 | Samsung Q90 65”

”Döm ingen efter utseendet – för så otroligt bra är jag faktiskt inte!”

1
Skriv svar