Baldur's Gate III har "saktat ner" men early access-släpp ska ske i år

Robot
Baldur's Gate III har "saktat ner" men early access-släpp ska ske i år
Medlem

Ett välrenommerat gammalt rpg som troligen kommer sälja många många miljoner exemplar, går rakt in i Early Access, gjort av ett företag som redan släppt spel som sålt asbra och som säkert får en riktigt bra deal av att använda detta IP.

Vi kommer alla hamna där någon dag...


signatur

Too real to be a dream, too painful to be a nightmare.

Medlem
Skrivet av Hipshot:

Ett välrenommerat gammalt rpg som troligen kommer sälja många många miljoner exemplar, går rakt in i Early Access, gjort av ett företag som redan släppt spel som sålt asbra och som säkert får en riktigt bra deal av att använda detta IP.

Vi kommer alla hamna där någon dag...

Hur menar du?
Jag fattar inte om du menar att det är bra, eller om du menar att early access är bajs.

Medlem

Jag ska verkligen försöka att aldrig någonsin köpa ett early access spel igen.
Plus i princip alla early access som senare går 1.0 har ju sjukt många buggar så man får vänta någon månad till efter "färdigt" spel. Suck.

Medlem

Detta är lite av en glimt i mörkret för oss gamers. Divinity 2 är ju ett RPG av första klass och kommer detta bli ännu mer bearbetat så kommer folk stanna hemma vare det sig är Corona eller inte i farten. Önskar er kul tid i spelet...…...när det släpps. Kommer lugnt lira early access.


signatur

“A painter should begin every canvas with a wash of black, because all things in nature are dark except where exposed by the light.”
― Leonardo da Vinci

Medlem
Skrivet av Najkan:

Jag ska verkligen försöka att aldrig någonsin köpa ett early access spel igen.
Plus i princip alla early access som senare går 1.0 har ju sjukt många buggar så man får vänta någon månad till efter "färdigt" spel. Suck.

Många är buggiga ja, men det är därför det heter early access. För game företag är detta en win win situation då de får in pengar, får feedback och behöver inte dra svansen i skam att deras spel inte var färdigt än!!!!!


signatur

“A painter should begin every canvas with a wash of black, because all things in nature are dark except where exposed by the light.”
― Leonardo da Vinci

bäst vara försiktiga med löften. vi vill inte ha en ny Peter Molyneux härva


signatur

New life, New hope

Medlem

När samtalsämnet fokuserar på att få ut spelet inom snar framtid än att göra en värdig uppföljare till kanske ett av världens bästa spel (på riktigt), blir jag ytterst nervös. Det här är ett spel som ska få ta den tid som behövs för att bli klart! Jag får ont i magen av det här! 🥺

Inaktiv
Skrivet av elPresidente:

När samtalsämnet fokuserar på att få ut spelet inom snar framtid än att göra en värdig uppföljare till kanske ett av världens bästa spel (på riktigt), blir jag ytterst nervös. Det här är ett spel som ska få ta den tid som behövs för att bli klart! Jag får ont i magen av det här! 🥺

Projekt måste dock ha någon typ av deadline för när man behöver säga att nu får vi sätta stopp för nyutveckling och faktiskt få ut något. Problemet uppstår istället när man har en deadline som absolut inte får lov att överskridas och pga det släppa ett ofärdigt spel.

MEG
Medlem

Larian är en av de få studios som jag fortfarande har förtroende för, tror att det blir ett bra spel och inte så många buggar.


signatur

Death is only the beginning

Medlem

Måste kolla in gameplay videon igen..........som konstnärs student är den cinematic extremt bra gjort och jag undrar om inte Digic Pictures eller Blur som står bakom den. Kan kolla.


signatur

“A painter should begin every canvas with a wash of black, because all things in nature are dark except where exposed by the light.”
― Leonardo da Vinci

1
Skriv svar