Efter Switch-brist kavlar Nintendo upp ärmarna för ökad produktion

Robot
Efter Switch-brist kavlar Nintendo upp ärmarna för ökad produktion

Flaggar dock rött för ett "osäkert" läge.

#nintendo, #nintendo-switch, #switch


Medlem

Mer Ring Fit Adventure till folket!

Kul att det går bra för nintendo. Min switch går definitivt varmt. Jag har även köpt en andra original docka för att kunna koppla in den i vardagsrummet när det är läge för aktiviteter utanför spelrummet. Mycket praktiskt.

Medlem

switch lite verkar det inte va brist på ? det är den vanliga alla vill ha tydligen..

Inaktiv

Finns det någon anledning att skaffa Switch om man är en lite äldre gamer som föredrar taktiska realistiska spel?
Det verkar så jäkla mysigt att ligga i soffan och lira handheld men jag har verkligen noll intresse för anime-stuk rpgs och söta digitala djur.

Medlem
Skrivet av anon_79617:

Finns det någon anledning att skaffa Switch om man är en lite äldre gamer som föredrar taktiska realistiska spel?
Det verkar så jäkla mysigt att ligga i soffan och lira handheld men jag har verkligen noll intresse för anime-stuk rpgs och söta digitala djur.

Civilization VI finns till Switch så det är alltid något, dock är utbudet av strategispel och "taktiska realistiska spel" ganska svagt, speciellt om du vill undvika animestil och spel med sötare artstyle. Rekommenderar att du sväljer animepillret och kollar in Fire Emblem, extremt bra spel med taktiska, turbaserade strider och 150+ timmars innehåll. Sen ska Mario + Rabbids Kingdom också vara bra men jag har inte testat det. Finns även Valkyria Chronicles, det är också i animestil men det är ett bra WW2-aktigt strategispel med lite allvarligare ton vad jag minns när jag körde det på PS3an, det är regelbundet till salu för 100kr och det är det mer än värt.

Medlem

Tips till alla er "PC Master Race": Har kört pc i 20 år. Efter att ha kollat på när min sambo spelade det fantastiskt mysiga och beroendeframkallande Animal Crossing bestämde jag mig för att köpa en Switch. Bästa köpet jag gjort på länge!

Det är oslagbart att kunna spela sitt favoritspel på toaletten, på balkongen i solen, i sängen innan läggdags eller i soffan när man är lat. Dessutom kan man ta med sig spelen när man pendlar eller reser.

Fantastiskt bra komplement till PC. Konsolen har också helt andra typer av spel som inte passar på PC och vice versa. Ser det som en gaming-bonus istället för något som ersätter min PC.

1
Skriv svar