Som väntat, Observer får remaster (och expanderar) till nextgen

Robot
Som väntat, Observer får remaster (och expanderar) till nextgen

Släpps lagom till jul och första trailern är här.

#bloober-team, #observer, #observer-system-redux


Medlem

Bara jag som tycker att spelet bara verkar se jobbigt ut? Om man går efter trailern iaf. Inte spelat det.

Medlem

Om man gräver lite så verkar pc också pågång. En preview med nära kontakt med devteamet skrev ut detta:

Bloober Team Retweeted
Adam Prusinowski@Cyckiewicz

Observer System Redux is greatly improved version of Bloober Team's 2017 Cyberpunk game. It will be available on PlayStation 5 and Xbox Series X at launch (also on PC) with updated graphics, new story content and gameplay improvements.
Dev have just released its announcement trailer showing what we can expect from upcoming System Redux.
Here's our first comparison between Next Gen version and Original captured on PC.

Medlem

Jag bara garvar, Shit vilken onödig releasetitel. Den arbetstiden kunde ha lagts på något betydligt bättre som ett helt nytt spel eller en riktig uppföljare. Rutger blir suuur.


signatur

((( ....You Can Try and Live in Darkness, But You Will Never Shake the Light.... )))

==> NES,, Mega Drive,, N64,, PS2,, Xbox,, GameCube,, PS3,, PS4,, Wii U,, Xbox 0NE,, Steam,, Switch,, PS5 ==>
_____________________________________________________________________________________________________
|| Windows™ 10 Home || Cool Master® || Intel® Core i7 6700K @4.00Ghz || ASUS™ GeForce® GTX 1070 || Kingston© Hyper X Fury --32GB DDR4 @2133Mhz || GigaByte™ Z170 Gaming k3 || EVGA™ 600W || KiOXiA® Exceria 420Gb SSD || Seagate™ Barracuda 2TB HDD || ROCCAT™ Tyon --Laser || Logitec™ G710 || ASUS™ VG248 LCD 24" 1080p @144Hz || Bahnhof™ 250 Mbit --Fiber || OpenVPN™ + WireGuard™ ||

ELF
Medlem
Skrivet av CARTMAN:

Jag bara garvar, Shit vilken onödig releasetitel. Den arbetstiden kunde ha lagts på något betydligt bättre som ett helt nytt spel eller en riktig uppföljare. Rutger blir suuur.

Fast då blir det ju utan Rutger om det blir nytt spel.


signatur

www.fckdrm.com - DRM år 2024? Ha pyttsan.

Det är väl trevligt de har lagt lite extra kärlek på detta. De var kanske inte helt nöjda första vändan.


signatur

FZ - SAMLADE SKRIFTER: #walter_iego

Medlem
Skrivet av ELF:

Fast då blir det ju utan Rutger om det blir nytt spel.

Jo jag vet. RiP RH


signatur

((( ....You Can Try and Live in Darkness, But You Will Never Shake the Light.... )))

==> NES,, Mega Drive,, N64,, PS2,, Xbox,, GameCube,, PS3,, PS4,, Wii U,, Xbox 0NE,, Steam,, Switch,, PS5 ==>
_____________________________________________________________________________________________________
|| Windows™ 10 Home || Cool Master® || Intel® Core i7 6700K @4.00Ghz || ASUS™ GeForce® GTX 1070 || Kingston© Hyper X Fury --32GB DDR4 @2133Mhz || GigaByte™ Z170 Gaming k3 || EVGA™ 600W || KiOXiA® Exceria 420Gb SSD || Seagate™ Barracuda 2TB HDD || ROCCAT™ Tyon --Laser || Logitec™ G710 || ASUS™ VG248 LCD 24" 1080p @144Hz || Bahnhof™ 250 Mbit --Fiber || OpenVPN™ + WireGuard™ ||

Medlem
Skrivet av Loxus:

Bara jag som tycker att spelet bara verkar se jobbigt ut? Om man går efter trailern iaf. Inte spelat det.

Avskydde spelet

Medlem

Missade detta helt första omgången. Får se om det är något.


signatur

I drank what?

Medlem

Varför inte slängde med VR stöd medan de ändå håller på?

Då hade jag förmodligen spelat om det.

KoP
Medlem

Bortkastad tid och resurser. I min mening så var spelet högst mediokert plus att det verkligen inte är tillräckligt gammalt för att "förtjäna" eller ens vara i behov av en remaster.

Men remastern utav Observer är väl bara toppen på isberget utav all remaster och remake masturbation vi kan förvänta oss till nästa generations konsoler? ಠ_ಠ

Medlem
Skrivet av KoP:

Bortkastad tid och resurser. I min mening så var spelet högst mediokert plus att det verkligen inte är tillräckligt gammalt för att "förtjäna" eller ens vara i behov av en remaster.

Men remastern utav Observer är väl bara toppen på isberget utav all remaster och remake masturbation vi kan förvänta oss till nästa generations konsoler? ಠ_ಠ

Ja, det kommer bli mycket värre nu än vid skiftet mellan PS3/360->PS4/XB1.

Jag gillar välgjorda remasters, men man vet väl hur det kommer bli...

Medlem

Tyckte det var bra som fan, hade hellre sett en remaster för VR dock.

Medlem
Skrivet av KoP:

Bortkastad tid och resurser. I min mening så var spelet högst mediokert plus att det verkligen inte är tillräckligt gammalt för att "förtjäna" eller ens vara i behov av en remaster.

Men remastern utav Observer är väl bara toppen på isberget utav all remaster och remake masturbation vi kan förvänta oss till nästa generations konsoler? ಠ_ಠ

Jag blev klar med spelet igår. Jag ger det 5 av 5. Det är ett fantastiskt bra spel på alla vis. Fantastiska röstskådespelare, underbar musik, otrolig atmosfär och känsla i spelet. Detta är faktiskt ett av dom bästa spelen jag har spelat. Teamet som har gjort detta är genier.

1
Skriv svar