Länk till Supporter?

Medlem
Länk till Supporter?

Var är länk till supporter-tjotablänget? Jag tänkte om man inte har supportat eller vill uppgradera till silver eller guld så vore det bra om det fanns en länk någonstans.


signatur

Time flies like an arrow, fruit flies like bananas.

We judge ourselves by our intentions and others by their behaviour.

Moderator | Testpilot
Skrivet av conthox:

Var är länk till supporter-tjotablänget? Jag tänkte om man inte har supportat eller vill uppgradera till silver eller guld så vore det bra om det fanns en länk någonstans.

Tjena!

Just nu har vi, så vitt jag vet, ingen dedikerad "knapp" eller länk till den. Utan man får antingen söka upp nyheten (som innehåller länk) för just Patreon eller bara söka direkt på Patreon och hitta oss där.

En länk någonstans på sajten är en bra idé om inte annat. Jag tar det vidare (även om de ser ditt inlägg också).


signatur

Testpilot & Twitter
Personbeskrivning: "Han är stygg över alla gränser" - Gustav Höglund
Personbeskrivning 2: "Man kan lita på uber" - Joakim Bennet
Det råder lite tvivel ovan, men jag luktar gott i alla fall.

Skägg.
10 Chambers

En landningsida för Patreon är på gång


signatur
Moderator | Testpilot
Skrivet av conthox:

Var är länk till supporter-tjotablänget? Jag tänkte om man inte har supportat eller vill uppgradera till silver eller guld så vore det bra om det fanns en länk någonstans.

Nu har det kommit en landningssida!

https://www.fz.se/fz-supporter


signatur

Testpilot & Twitter
Personbeskrivning: "Han är stygg över alla gränser" - Gustav Höglund
Personbeskrivning 2: "Man kan lita på uber" - Joakim Bennet
Det råder lite tvivel ovan, men jag luktar gott i alla fall.

Medlem
Skrivet av uberpwnage2.0:

Nu har det kommit en landningssida!

https://www.fz.se/fz-supporter

Nice, men hade varit bättre om den var längst till höger med en icon likt den man får för att man skall se den bättre. Nu försvinner den in i menyn på ett anonymt sätt.


signatur

Time flies like an arrow, fruit flies like bananas.

We judge ourselves by our intentions and others by their behaviour.

Jobbar med data
Skrivet av conthox:

Nice, men hade varit bättre om den var längst till höger med en icon likt den man får för att man skall se den bättre. Nu försvinner den in i menyn på ett anonymt sätt.

Tack för din feedback, vi tog och flyttade meny-knappen till näst längst åt höger intill vår e-shop. Vi la dock inte till någon ikon, då det snabbt kan tolkas som en extern länk.

Medlem
Skrivet av jreklund:

Tack för din feedback, vi tog och flyttade meny-knappen till näst längst åt höger intill vår e-shop. Vi la dock inte till någon ikon, då det snabbt kan tolkas som en extern länk.

Med risk för att bli lite jobbig, men hade det inte varit bättre om den låg på huvudraden, till höger om Profil? På det sättet så syns den alltid. Det är ju en del som går rakt in på forumet, t ex när man får mail om svar och klickar på länken. Då kanske man inte ser länken. Om ni inte vill ha en ikon så är ju en annan bakgrundsfärg ett alternativ.


signatur

Time flies like an arrow, fruit flies like bananas.

We judge ourselves by our intentions and others by their behaviour.

Jobbar med data
Skrivet av conthox:

Med risk för att bli lite jobbig, men hade det inte varit bättre om den låg på huvudraden, till höger om Profil? På det sättet så syns den alltid. Det är ju en del som går rakt in på forumet, t ex när man får mail om svar och klickar på länken. Då kanske man inte ser länken. Om ni inte vill ha en ikon så är ju en annan bakgrundsfärg ett alternativ.

Inga fara. All feedback är bra feedback!

Vår designapproach är att endast huvudmenyer med ytterligare innehåll hamnar i den översta raden. Därefter åker resten av knapparna ned på andra raden, under lämpligaste val. Tyvärr skulle en ytterligare färg bryta mot vår designprofil, men jag framför båda dina synpunkter till mina kollegor, så att vi har dem i åtanke när vi gör en ommöblering.

1
Skriv svar