Cyberpunk 2077 är "on track" för septembersläpp - visar upp ny gruppering i staden

Robot
Cyberpunk 2077 är "on track" för septembersläpp - visar upp ny gruppering i staden
Medlem
Medlem

Kan knappt vänta!! Försöker stävja mig med Human Revolution och Shadowrun just nu men faan vad jag längtar!
Spelleder Cyberpunk Red inom någon vecka för första gången också, det lindrar


signatur

"AT LAST, SIR TERRY, WE MUST WALK TOGETHER."

Medlem

Härligt! Tar det dock med en nypa salt...det är ju trots allt CD Project vi snackar om? Men det hade vart grymt som ett höst-lir.

Medlem

Bilden med tjejen som ligger på motorcykeln, var kommer den ifrån?

Medlem

Matchades med en dev på tinder som jobbar på cdpr, hon är helt övertygad om att det släpps då. Mer kunde hon inte säga. Nda. Mer vill jag fråga. Nyfiken.


signatur

🖥 i5 9600k | RTX 2080 | Z390 | 16GB DDR4 |ROG 34" 21:9 1440p
🎮 PS5 | LG 55" CX

Skägg.
10 Chambers
Skrivet av ZerotheCat:

Bilden med tjejen som ligger på motorcykeln, var kommer den ifrån?

CDPR!


signatur
MEG
Medlem

Undra varför tjejen på bilden har två lampor som lyser henne i ögonen, kan inte vara trevligt.


signatur

Death is only the beginning

Medlem

Happ, då får min första V bli bästis med Mox nu då. Här ska rollspelas för fulla muggar!

Någon skapar väl en tråd om våra karaktärers backstory va? ;D


signatur

Switch, PC och Dödsmetall.

Medlem

Ser fram emot hösten med Cyberpunk


signatur

🇸🇪 VR Sverige Discord server
https://discord.com/invite/avnhs6mgjc

Medlem
Skrivet av ZerotheCat:

Bilden med tjejen som ligger på motorcykeln, var kommer den ifrån?

www.cyberpunk.net

Medlem
Skrivet av dTexN:

Matchades med en dev på tinder som jobbar på cdpr, hon är helt övertygad om att det släpps då. Mer kunde hon inte säga. Nda. Mer vill jag fråga. Nyfiken.

Du får jobba som undercover agent åt oss. Det är inte helt riskfritt, och det kommer krävas vissa uppoffringar från din sida. Men det kommer vara värt det... För oss.

Medlem

@Whisp: Hahah, ska göra mitt bästa.
Berätta att jag kunde tänka mig utbilda till något inom spel själv. Så jag blir färdig lagom så jag kan hjälpa till med Witcher 4. No comments. Kanske var lite longshot.


signatur

🖥 i5 9600k | RTX 2080 | Z390 | 16GB DDR4 |ROG 34" 21:9 1440p
🎮 PS5 | LG 55" CX

Medlem

The Witcher 3 gör att jag vill (trots att jag nästan uteslutande aldrig gör det annars) förhandsboka spelet direkt. Sedan bryr jag mig inte om ifall spelet är dåligt eller inte, jag betalade helt enkelt för lite för TW3.

Medlem
Skrivet av MEG:

Undra varför tjejen på bilden har två lampor som lyser henne i ögonen, kan inte vara trevligt.

Haha, hur tror du ditt eget ansikte ser ut när du sitter klistrad framför skärmen i ett dunkelt rum?

Medlem

Tänk om dom bygger en hype som inte finns. Spelet släpps sommaren 2024 istället.

Medlem
Skrivet av Gregerory:

Ett par fina wallpapers hade de där såg jag nu, t.ex. denna (4K)

1
Skriv svar