Recension – Animal Crossing: New Horizons

Medlem

Hur fungerar couch co-op? Är det kul att spela på det sättet?

Medlem
Skrivet av Lethenstroom:

Hur fungerar couch co-op? Är det kul att spela på det sättet?

Nej

Medlem
Skrivet av laban005:

Vilket utvecklande svar. Har du ens spelat spelet?

Medlem
Skrivet av Lethenstroom:

Vilket utvecklande svar. Har du ens spelat spelet?

Haha förlåt, var bara ett kort enkelt svar på frågan 😋 bara spelare 1 som har tillgång till alla funktioner

Inaktiv
Skrivet av Lethenstroom:

Vilket utvecklande svar. Har du ens spelat spelet?

Jag kan utveckla på hens svar; Nej, det är det inte.

Källa: Jag och min flickvän har spelat så och spelare 2 är som en riktigt råtta utan rättigheter eller funktioner. Existerar bara som en hjälpreda/slav åt spelare 1.

Medlem
Skrivet av anon_119148:

Jag kan utveckla på hens svar; Nej, det är det inte.

Källa: Jag och min flickvän har spelat så och spelare 2 är som en riktigt råtta utan rättigheter eller funktioner. Existerar bara som en hjälpreda/slav åt spelare 1.

Hen hade ju redan utvecklat sitt eget svar 😉😋 men garvade åt råtta och hjälpreda/slav, rätt bra beskrivet tyvärr 😂 kan utveckla ytterligare och säga att jag ändå rekommenderar spelet men att den mest aktiva spelaren ska "flytta in" till ön först eftersom den styr progression. Sen hellre spela en i taget men att man samarbetar med hur man vill ha på sin ö och att den andra gärna får titta på när den inte spelar... Då blir spelet mysigt ändå, trots avsaknad av efterfrågad soff-co-op.

Inaktiv
Skrivet av laban005:

Hen hade ju redan utvecklat sitt eget svar 😉😋 men garvade åt råtta och hjälpreda/slav, rätt bra beskrivet tyvärr 😂 kan utveckla ytterligare och säga att jag ändå rekommenderar spelet men att den mest aktiva spelaren ska "flytta in" till ön först eftersom den styr progression. Sen hellre spela en i taget men att man samarbetar med hur man vill ha på sin ö och att den andra gärna får titta på när den inte spelar... Då blir spelet mysigt ändå, trots avsaknad av efterfrågad soff-co-op.

Det kan jag hålla med om och det är så vi spelar nu Tjejen spelar 95% av tiden så var passande att hon flyttade in på ön först så kikar jag in lite då och då

12
Skriv svar