Lunch-stream – Mount & Blade II: Bannerlord!

Robot
Lunch-stream – Mount & Blade II: Bannerlord!

Kör på en 7års gammal burk/ 970gtx - i5-4690k 3.50ghz 16gb med en 144hz skärm. Flyter på riktigt bra ändå om man jämför med COD som får sina frysningar ibland. 22h loggad sen releasedagen och mer komma skall. Enda buggen jag kommit åt är att man inte kan spawna i first view i slaget utan att man är inuti hjälmen. Men snabbt dubbeltryck på R så är man tillbaka igen. Less talk, more raid!

Skribent
Skrivet av Starwarsmannen:

Kör på en 7års gammal burk/ 970gtx - i5-4690k 3.50ghz 16gb med en 144hz skärm. Flyter på riktigt bra ändå om man jämför med COD som får sina frysningar ibland. 22h loggad sen releasedagen och mer komma skall. Enda buggen jag kommit åt är att man inte kan spawna i first view i slaget utan att man är inuti hjälmen. Men snabbt dubbeltryck på R så är man tillbaka igen. Less talk, more raid!

Bra jobbat! Jag ligger lite efter med 4 timmar spelande än så länge. Det tar vi igen idag


signatur

I am the black wizards.

Medlem

Med min första gubbe började spelet krascha slumpmässigt på världskartan (OFTA). Gjorde en ny, säkert 10h in utan en enda krasch och med en ordentlig hord av stäppkrigare redo att skövla och plundra det mesta

Medlem

Haft en quest som ballat ur hittills, fienden spawnade på ett tak och vägrade gå ner. Eller, alla utom 2 kom ner. Förutom det, game on! riktigt kul!!!


signatur

I drank what?

Redaktör

Hört i streamen:

"Hur Calle äter Risifrutti? Jo, han... i bästa fall tar han bort folien. Lägger risifruttin i handflatan... slår in den i ansiktet, och hoppas på det bästa."

Som om du inte redan hade skäl nog att se den.


signatur
Medlem

Spelat några timmar.. Väldigt besviken.. Trodde dom skulle ha tagit dom grundläggande systemen till nästa nivå i uppföljaren.. Men combat är precis lika, AIn är precis lika etc etc etc... Det kanske är fler features i typ late game och bättre grafik (men fortfarande inte bra)... Men det räcker verkligen inte efter 8 års utveckling känner jag.


signatur

subterranean homesick alien

1
Skriv svar