Doom! Half-Life! Animal Crossing! Ännu en extra innesittande spelhelg väntar

Robot
Doom! Half-Life! Animal Crossing! Ännu en extra innesittande spelhelg väntar

Spelar du något nytt, eller en gammal goding?

#fz, #spelhelg


Skägg.
10 Chambers

Blir The Witcher 3, och kanske någon Fortnite-match.


signatur
Medlem

Finns inget bättre än att lämna allt, tillfälligt, in i VR världen. Och vad kan då bli bättre än Half Lifes universum.

Medlem
Medlem
Skrivet av B-itta:

Finns inget bättre än att lämna denna planeten, tillfälligt, in i VR världen. Och vad kan bli bättre än Half Lifes universum.

Japp det blir det 👍


signatur

🇸🇪 VR Sverige Discord server
https://discord.com/invite/avnhs6mgjc

Medlem

För egen del så spelar jag igenom Half-Life 2 för första gången på minst 10 år. Det är fortfarande ett fantastiskt spel!

Moderator | Testpilot

Animal Crossing och Dragon Quest XI blir det för min del.


signatur

Testpilot & Twitter
Personbeskrivning: "Han är stygg över alla gränser" - Gustav Höglund
Personbeskrivning 2: "Man kan lita på uber" - Joakim Bennet
Det råder lite tvivel ovan, men jag luktar gott i alla fall.

Inaktiv

Själv blir det jobbhelg och funderar på om man ska spela klart HL:A på de lediga timmarna denna helg eller hålla sig till måndag och spela färdigt i lugn och ro utan risk att behöva avbryta.

Medlem

Fortfarande någon/några timmar kvar i Ori and the will of the wisps. Blir jag klar hugger jag tag i Nioh (nästa spel i backlogen).

Inaktiv

Fick tag i Fallout 76 riktigt billigt för ett tag sen och försöker köra genom det, med fokus på huvuddelar.

Det är ett rejält projekt och vetefan om jag kommer orka. Buggar är det inte ont om, allt från svävande saker till krascher. Och då är ändå spelet över året nu väl?

Tragiskt att Bethesda släppte detta skräpet rent ut sagt.

Medlem

Three Kingdoms rätt skoj men snacka om ett steg up i svårighetsgrad.

Medlem

Ska fortsätta med Silent Hill 2.


signatur

PS2, PS3, PS4, PSP, New 3DS XL, NDS Lite, Wii, N64, Sega Mega Drive, GBC
PC: GTX 1060, MSI Z170A Krait Gaming 3X, 16GB DDR4 @ 1066.7 MHz

Medlem

Klarade av Bloodborne två gånger om(så blir åtta gånger totalt) och kom en bra bit in på Old hunters(Som jag stört nog inte hade spelat förens nyligen). Nu hoppar jag emellan Sekiro och Doom: Eternal som jag strax är klar med(Fantastiskt spel!) och i Sekiro är jag lite småfast på Genichiro Ashina, har äntligen lärt mig hans pattern på två första faserna så kommer till fas 3 utan problem men måste lära mig hans pattern när han börjar med blixtar så jag kan göra lightning reversal. Lär ha han nere imorgon förmiddag!

Så fort Sekiro och Doom är klart blir det tillbaks på Old hunters igen och sen ett kärt återbesök i Dark souls remastered som jag köpte förra helgen på rea! Länge sedan jag slaktade igenom det så ska bli riktigt kul att komma tillbaks och se vad man kommer ihåg!

EDIT: Dröjde tills eftermiddagen men fick ner den jäveln Genichiro! Helvete vad vackert!

Medlem

Spelar igenom det gamla kultspelet och mästerverket Half-Life 2 just nu. Sedan har jag tagit hem TheHunter: Call of the Wild till Steam då det är gratishelg nu. Provat lite grann och det verkar bra men svårt att komma in i det lägre tempot efter att man lirat Half-Life 2.
Sedan har jag tagit hem Ghost Recon: Breakpoint till Uplay även det då det är gratishelg.


signatur

((( ....You Can Try and Live in Darkness, But You Will Never Shake the Light.... )))

==> NES,, Mega Drive,, N64,, PS2,, Xbox,, GameCube,, PS3,, PS4,, Wii U,, Xbox 0NE,, Steam,, Switch,, PS5 ==>
_____________________________________________________________________________________________________
|| Windows™ 10 Home || Cool Master® || Intel® Core i7 6700K @4.00Ghz || ASUS™ GeForce® GTX 1070 || Kingston© Hyper X Fury --32GB DDR4 @2133Mhz || GigaByte™ Z170 Gaming k3 || EVGA™ 600W || KiOXiA® Exceria 420Gb SSD || Seagate™ Barracuda 2TB HDD || ROCCAT™ Tyon --Laser || Logitec™ G710 || ASUS™ VG248 LCD 24" 1080p @144Hz || Bahnhof™ 250 Mbit --Fiber || OpenVPN™ + WireGuard™ ||

Medlem

Precis klar med nioh 2 på "normal" . Så nu ska det liras ng+ !!

Medlem

Lost words på stadia för min del. Sen har jag division 2 att spela och massor av spel på switch. Spelmässigt lider det ingen nöd på mig


signatur

Ultrazine

Medlem

Ingen förändring vad gäller spel då jag jobbar på exakt som vanligt så det spelas WoW, PUBG och Division 2.

jbx
Medlem

Hos mig kommer tre spel gå varmt, det är Animal crossing som varvas med Kingdom Come Deliverance och Two Point Hospital.
Kingdom Come är ett fantastiskt spel när du lärt dig hur det fungerar.


signatur

Xbox Series X | Playstation 5 | Nintendo Switch

Medlem

För mig blir det att jobba på spelet till fz game jam 2020 😎 kanske lite Borderlands 3 med

Testpilot
Skrivet av jbx:

Hos mig kommer tre spel gå varmt, det är Animal crossing som varvas med Kingdom Come Deliverance och Two Point Hospital.
Kingdom Come är ett fantastiskt spel när du lärt dig hur det fungerar.

Ah klarade Kingdom Come tidigare i mars. Vilket superspel det är!

Själv lirar jag GTA 4 och tror det blir lite Hitman med.

Medlem

Funderar på att köpa Animal Crossing men det blir förmodligen några matcher Overwatch, lite boomer Doom och PS1 emulerande istället.

Medlem

Efter bullbak med barnen så är det Mutant year zero ikväll som gäller! Klarade nyss Doom från 2016, gillade starkt!

Medlem

Har ett par spel igång för tillfället. Doom Eternal när jag känner mig skärpt och kaffestinn, Divinity 2: Original Sin när kvällen kommer och salongsberusningen infinner sig. Däremellan lite Call of Duty: Warzone när frugan känner för att lira. Sist men inte minst börjar jag närma mig slutet i Underrail. Måste slutföra den resan.

Medlem

Blir Borderlands 3 DLC för mig. Har legat sjuk i tre veckor nu så jag har inte haft ork att spela VR.

Medlem

Har dragit igång med Black Mesa nu i helgen. Herregud vad roligt jag har ned det. Spelglädje av ett slag man sällan får numera. Tycker att de har gjort ett utomordentligt jobb med att bevara Half-Life men ändå förnya småsaker. Men, ett litet men, är det inte snabbare och svårare nu än då?


signatur

När jag växte upp lyssnade jag mycket på Blümchen och Rollergirl. Jag tror att det har format mig som människa.

Ambassadör
Xbox

Wasteland 2 är huvudspelet nu, riktigt trevligt. Blandar med lite Bleeding Edge!


signatur

Jump in.

FM-guru
F.d. Sisyr

Blir mycket Cities: Skylines. Försökte mig på lite Divinity: Original Sin 2 också, men det slutade bara med att jag installerade Pathfinder: Kingmaker igen. Så nu blir det P:K och C:S om vartannat.

Medlem

Lämnade Dragon quest 11 för Animal crossing som jag spelat nästan hela tiden sen den kom. Har absolut inte tidshoppat i spelet men fick tag på det 2 dagar tidigare. Har dok inte uppgraderat huset varje gång jag kan mm. Så det ser ändå ut som om jag ligger efter vissa på Youtube som säger att dom inte hoppat el fått spelet tidigare. Annars så blev det 2 nya för mig Predator multipay demot och Mass effect Andromeda. Och Apex å kanske Rdr2 online.

Medlem

Har tagit mig i kragen och börjat spela FF XV som jag haft liggandes i biblioteket ganska länge nu. Och mitt i det kunde jag inte låta bli att köpa Doom Eternal så nu spelar jag det innan jag fortsätter med FF.


signatur

Rawr

Medlem

Jag började spela Hollow Knight: Voidheart Edition för ett par dagar sedan. Mysigt rogue-like (eller kanske snarare rogue-lite?) med mystisk och skön atmosfär.

Och så fortsätter jag på storyn och sidouppdragen i The Division 2. Båda spelen är på PS4 Pro.

1
Skriv svar