Utan Soma, inget Amnesia: Rebirth? Frictional "leker med nya typer av skräck"

Robot
Utan Soma, inget Amnesia: Rebirth? Frictional "leker med nya typer av skräck"

Soma gav Frictional en självförtroende-boost.

#amnesia-rebirth, #frictional-games


Medlem

Skall inte skriva att deras spel är mästerverk, för det har jag gjort så många ggr nu... men... deras spel är mästerverk.

Medlem

Ser helt rätt ut. Föredrar definitivt den där miljön över SOMA.


signatur

"It is by caffeine alone I set my mind in motion. It is by the beans of Java that thoughts acquire speed, the hands acquire shakes, the shakes become a warning. It is by caffeine alone I set my mind in motion."

Redaktör
Ponny
Skrivet av B-itta:

Skall inte skriva att deras spel är mästerverk, för det har jag gjort så många ggr förut... men... deras spel är mästerverk.

Det tål att upprepas.


signatur

En Bamseponny av folket

Medlem

Ser hellre något mer i stil med SOMA än Amnesia som nästa spel från Frictional.

Skrivet av Ravenknight:

Ser helt rätt ut. Föredrar definitivt den där miljön över SOMA.

Min känsla var den rakt motsatta när jag såg Amnesia trailern... "Usch.. Måste vi gå tillbaka till det där?", typ.
Men känner väl ändå ett förtroende att dom kommer att göra något bra med det.


signatur

subterranean homesick alien

FM-guru
F.d. Sisyr

Jag är väl inget fan av Amnesia-spelen, men Soma vara riktigt bra så vi får väl se vart detta landar.

Medlem

Dom får mina pengar iaf


signatur

C-64, 64kb RAM, The Final Cartridge III, 5,25" 1541-II, WICO Bathandle <---In action Spelmusik

Inaktiv

Lite skumt namn då det halvlätt kan vid första anblick tolkas som en remaster i dessa tider men förstås inget problem i sig då det ganska snabbt lär stå klart för de som är intresserade. Är inget fan av skräckspel men har stor respekt för utvecklarna av Amnesia och Soma

Medlem

Hade hellre sett ett SOMA 2. Skräck i undervattensmiljö eller uppe i rymden är jag grymt svag för.

1
Skriv svar