De tre Tell Me Why-avsnitten släpps "inom veckor" efter varandra

Robot
De tre Tell Me Why-avsnitten släpps "inom veckor" efter varandra

Life is Strange-studion har lyssnat på spelarkritik.

#dontnod-entertainment, #tell-me-why


Medlem

Ah jag är så sjukt taggad!

Spelade nyss ut Life is Strange 2 och hade en mycket bra tid med det, för att inte tala om 1an.

jbx
Medlem
Skrivet av B-itta:

Ah jag är så sjukt taggad!

Spelade nyss ut Life is Strange 2 och hade en mycket bra tid med det, för att inte tala om 1an.

Håller med!!


signatur

Xbox Series X | Playstation 5 | Nintendo Switch

Medlem
Skrivet av B-itta:

Ah jag är så sjukt taggad!

Spelade nyss ut Life is Strange 2 och hade en mycket bra tid med det, för att inte tala om 1an.

Fick ta ett break efter 1:an då det var så oerhört tungt emotionellt för mig. Hade tänkt hoppa på prequel direkt, men nu 2 år senare har jag fortfarande inte spelat det. Men snart. Snart ska det bli. Plågar mig själv med att fixa en klump i magen genom att lyssna på soundtracket.

Varje gång jag gör det känner jag "I'm not ready. Not yet."

Medlem
Skrivet av ClockWise:

Fick ta ett break efter 1:an då det var så oerhört tungt emotionellt för mig. Hade tänkt hoppa på prequel direkt, men nu 2 år senare har jag fortfarande inte spelat det. Men snart. Snart ska det bli. Plågar mig själv med att fixa en klump i magen genom att lyssna på soundtracket.

Varje gång jag gör det känner jag "I'm not ready. Not yet."

Eller hur, sanslöst egentligen hur ett spel kan påverka en så hårt. Kan tycka synd om dem som inte fattar spelet.

Du lär inte bli besviken över 2an

Ambassadör
Xbox

Ser mycket fram emot det här.


signatur

Jump in.

Medlem
Skrivet av B-itta:

Eller hur, sanslöst egentligen hur ett spel kan påverka en så hårt. Kan tycka synd om dem som inte fattar spelet.

Du lär inte bli besviken över 2an

Haha verkligen har höga förhoppningar. Men först ska jag ta mig igenom prequel, samt Captain Spirit

1
Skriv svar