Bästa påskägget i God of War - The Stranger ger dig fingret när du inte ser

Robot
Bästa påskägget i God of War - The Stranger ger dig fingret när du inte ser
Medlem

Det här får mig att tro att studion inte var speciellt stressade eller pressade under arbetets gång. Underbara påskägg!


signatur

Kunskapsförmedlare.

Medlem

Det dära är rätt vanligt, har en kompis som arbetar i spelbranschen och då han var ny så stod han för animation av just händer och han gillade att göra olika gester/tecken med fingrarna då kameran inte visade händerna.


signatur

"The reality is not limited to the perception that we have traditional used." //Paul Stamets

What you don't learn with wisdom, you learn with pain.

Medlem
Skrivet av lampis:

Det här får mig att tro att studion inte var speciellt stressade eller pressade under arbetets gång. Underbara påskägg!

Finns en snyggt producerad behind-the-scenes:

Nu är säkert mycket i videon sanning med modifikation. Men jag tycker många ser trötta och slut ut.

Inaktiv

Tyckte de satte en för hög ribba efter den första bossfighten. Resten av spelet var långt ifrån lika intensivt.

Medlem
Skrivet av Turbodog:

Tyckte de satte en för hög ribba efter den första bossfighten. Resten av spelet var långt ifrån lika intensivt.

Tycker spelet var helt fantastiskt i sig men den första bossfighten är absolut en höjdpunkt. Men det är ju typ en top 10 höjdpunkt bland alla spel jag någonsin spelat så kan nästan förstå att det inte kan komma allt för många av dom

Medlem
Skrivet av Pettor:

Tycker spelet var helt fantastiskt i sig men den första bossfighten är absolut en höjdpunkt. Men det är ju typ en top 10 höjdpunkt bland alla spel jag någonsin spelat så kan nästan förstå att det inte kan komma allt för många av dom

Håller med er båda på. Introt är nog det bästa jag har varit med om, någonsin. Ett par gånger under resten av spelets gång så slog det mig att jag hoppades på något lika fett, men det kom egentligen aldrig. Det händer väldigt feta grejor som slår det mesta från andra spel, men that intro. Otroligt.

Detta påskägg bekräftar bara min uppfattning av att spelet är ett sant mästerverk, på flera sätt.


signatur

Ännu en dag i paradiset.

1
Skriv svar