Sidouppdragen i Final Fantasy VII Remake håller lika hög klass som huvudstoryn

Robot
Sidouppdragen i Final Fantasy VII Remake håller lika hög klass som huvudstoryn
Medlem

Kvantitet framför kvalitet är alltid ett bra ledord. Jag är alltid skeptisk till sidouppdrag i spel, men håller de lika bra klass som resten av spelet verkar göra så kör i vind. Fast jag hade föredragit spelet utan sidequests, för då hade kanske hela spelet kunnat släppas på en gång.

Medlem

blir köp dag ett när det kommer på PC skulle jag ha en sketen PS4 uppsatt å klart så kanske även på konsol, men jag föredrar spela på bättre hårdvara om jag kan ^^

Medlem

Det gör ont i kroppen att säga 'Nope'. Bunden till PC här... Hade jag haft ett PS4, inget snack om saken!

Medlem

Jag är så sjukt kluven. Älskade demot och är sjukt hypad på spelet, men... 30 FPS. Väldigt stabila 30 FPS, men ändå. Som inbiten PC-spelare så märker jag av det konstant.

Men är det värt ett års väntan på ett så lovande spel för en sån grej? I dunno.

Porque no los dos?


signatur

H-How can she slap, kupo!?

Medlem

Väntar på steam releasen! Då har det kanske hunnit med att släppa part 2 och håller på med part 3.. perfekt!

Medlem
Skrivet av Tröjan:

Kvantitet framför kvalitet är alltid ett bra ledord.

Du menar inte tvärt om?


signatur

Good. Bad. I'm the guy with the gun

Medlem
Skrivet av Natrium:

blir köp dag ett när det kommer på PC skulle jag ha en sketen PS4 uppsatt å klart så kanske även på konsol, men jag föredrar spela på bättre hårdvara om jag kan ^^

Tar bara fram min feta burk när det kommer tunga pc-exklusiva spel. Så antar att mitt tnt2 håller än.


signatur

min stora Nintendo64s mjöliga spelpinne
don't at me
Jag är inte Fejksson, hen blev bannad och heter nåt annat nu.

Medlem
Skrivet av Arzei:

Jag är så sjukt kluven. Älskade demot och är sjukt hypad på spelet, men... 30 FPS. Väldigt stabila 30 FPS, men ändå. Som inbiten PC-spelare så märker jag av det konstant.

Men är det värt ett års väntan på ett så lovande spel för en sån grej? I dunno.

Porque no los dos?

Köp nu och köp igen nästa år till PC. Kommer jag göra

Medlem

Blir två köp. Nu till ps4 och till steam sedan.

Medlem

Köper du Final Fantasy VII Remake på releasen?
Nope

"Sidouppdragen i Final Fantasy VII Remake håller lika hög klass som huvudstoryn
Det hävdar Tetsuya Nomura."

Så dom kommer vara lika viktig som att Red XIII kommer vara spelbar parttymedlem ?
Nä just det dom tyckte inte det nä.

Dom ändrar så stans mycket varför inte bara kalla det FF7-2 ge en ny story och kanske gjör det lite mer värt att skaffa.

Men aja Suqare har ju i allfall lyckats få sinda dö hårda fans att drägla så fan pengar som pengar.

Undar om Yuffie,Cid,Vicent kommer bli sånna där guest party members och dom enda spela bara blir Tifa,Cloud och Barret.

Medlem

Köper till PS4 nu och sen dubbeldippar jag det till XSX.

Medlem
Skrivet av Duke_Gamer:

Köper du Final Fantasy VII Remake på releasen?
Nope

"Sidouppdragen i Final Fantasy VII Remake håller lika hög klass som huvudstoryn
Det hävdar Tetsuya Nomura."

Så dom kommer vara lika viktig som att Red XIII kommer vara spelbar parttymedlem ?
Nä just det dom tyckte inte det nä.

Dom ändrar så stans mycket varför inte bara kalla det FF7-2 ge en ny story och kanske gjör det lite mer värt att skaffa.

Men aja Suqare har ju i allfall lyckats få sinda dö hårda fans att drägla så fan pengar som pengar.

Undar om Yuffie,Cid,Vicent kommer bli sånna där guest party members och dom enda spela bara blir Tifa,Cloud och Barret.

Fast RedXIII kommer väl bli spelbar? Bara inte just i del1 av spelet där han mer agerar NPC? Då man "får honom" de sista fåtal timmarna i spelet och det hade varit lite konstigt att ge dig en ny spelkaraktär precis innan du flyr stan (eller hur de nu tänkt att del1 ska sluta). För de kan väl omöjligen mena att han inte kommer vara spelbar alls?

Medlem
Skrivet av beersgarden:

Du menar inte tvärt om?

Jo. Hahaha, det går bra nu. Kvalitet framför kvantitet, så klart.

Medlem
Skrivet av Tamazin:

Fast RedXIII kommer väl bli spelbar? Bara inte just i del1 av spelet där han mer agerar NPC? Då man "får honom" de sista fåtal timmarna i spelet och det hade varit lite konstigt att ge dig en ny spelkaraktär precis innan du flyr stan (eller hur de nu tänkt att del1 ska sluta). För de kan väl omöjligen mena att han inte kommer vara spelbar alls?

Jag är 100% säker på att han och alla andra karaktärer kommer att vara spelbara i följande delar. Som sagt, med tanke på hur sent han dyker upp i Midgar-partiet så hade det inte varit lönt att göra honom spelbar.

Medlem

Blir inget köp på release. Men det blir köp dag 1 jag har hårdvara som kan spela det.
PS5 i julklapp till familjen? Hmmmmm

Medlem
Skrivet av Tamazin:

Fast RedXIII kommer väl bli spelbar? Bara inte just i del1 av spelet där han mer agerar NPC? Då man "får honom" de sista fåtal timmarna i spelet och det hade varit lite konstigt att ge dig en ny spelkaraktär precis innan du flyr stan (eller hur de nu tänkt att del1 ska sluta). För de kan väl omöjligen mena att han inte kommer vara spelbar alls?

Kan vara jag som fattat fel men vad jag ofta läst på olika ställen så säger det ofta Red XIII will be serving as a guest character. Men ja det kanske är under första volymen dom mena.

Medlem
Skrivet av Duke_Gamer:

Kan vara jag som fattat fel men vad jag ofta läst på olika ställen så säger det ofta Red XIII will be serving as a guest character. Men ja det kanske är under första volymen dom mena.

Det är första episoden som avses, ja. Ingenting är känt om övriga delar, men att han inte skulle vara spelbar där är lika osannolikt som, ja jag vet inte vad. Extremt osannolikt i alla fall. Han kommer med 100% säkerhet att vara spelbar i episod 2 och framåt.

Medlem
Skrivet av Tröjan:

Det är första episoden som avses, ja. Ingenting är känt om övriga delar, men att han inte skulle vara spelbar där är lika osannolikt som, ja jag vet inte vad. Extremt osannolikt i alla fall. Han kommer med 100% säkerhet att vara spelbar i episod 2 och framåt.

Det hoppas jag på det räker att Deisney tänker förstöra live action mulan filmen med att ta bort Li Shang och ersätta han med 2 andra charaktärer som alldrig ens var med i orginal filem.

Men ja tänker ändå inte skaffa FF7 har spleat mig less på spelet i ton åren i så jävla bra är inte spelet finns bättre FF spel skulle hellre se 5-6an som dom har gjort med 7an.

1
Skriv svar