Star Wars: Project Maverick görs förmodligen av EA Motive

Robot
Star Wars: Project Maverick görs förmodligen av EA Motive

Jason Schreiers branschtentakler säger att det är ett "mindre och ovanligt" projekt.

#ea-motive, #star-wars-project-maverick


Medlem

Börjar tröttna lite på att hälften av alla spelnyheter handlar om rykten nu för tiden. Men det kanske hade blivit nyhetstorka annars?

Medlem
Skrivet av necrolock:

Börjar tröttna lite på att hälften av alla spelnyheter handlar om rykten nu för tiden. Men det kanske hade blivit nyhetstorka annars?

Älskar rykten och teorier! ^^ (icke ironiskt, för att klargöra)


signatur

The more I practice, the luckier I get.

Skägg.
10 Chambers
Skrivet av necrolock:

Börjar tröttna lite på att hälften av alla spelnyheter handlar om rykten nu för tiden. Men det kanske hade blivit nyhetstorka annars?

Det är ju lite den säsongen just nu


signatur
Medlem
Skrivet av Carl Johansson-Sundelius:

Det är ju lite den säsongen just nu

Jo, det är väl det. Men tänker lite generellt, att de flesta spel i princip är utannonserade ryktesvägen, innan de är officiellt avtäckta så att säga.

Medlem

En ”tung” space sim i Star Wars-världen. Tack!!!


signatur

Xbox Series X
Dolby Atmos 7.1.4 Home Cinema 104" screen

Medlem

Survial, Builder, SpaceSim, kommer som Early Access, inkluderar microtransaktioner och byggt i Unity

Skrivet av necrolock:

Jo, det är väl det. Men tänker lite generellt, att de flesta spel i princip är utannonserade ryktesvägen, innan de är officiellt avtäckta så att säga.

Tror att företagen vill ha det på det sättet. Får de dålig respons på ett rykte är det bara för dem att säga att det bara var ett rykte och vice versa.


signatur

Viam inveniam aut faciam

Har längtat efter ännu ett mobilt online kortspel/mmospelshybrid live service påtvingad mp spel . jag menar, vad ska vi egentligen med ett spel som inte krossar våra drömmar! , göra något fans faktiskt frågar efter?...men, men microtransaktionerna då? är det ingen som tänker på de stakars ingame-butikerna.


signatur

"Satire is meant to ridicule power. If you are laughing at people who are hurting, it's not satire, it's bullying." - Terry Pratchett

Medlem

Allt förutom ett RPG, såklart. >.>

Medlem

Jag önskar mig ett SW-spel med managementinslag. Drömmen är att chefa över bygget av en death star.

1
Skriv svar