Halo: Combat Evolved nu släppt på pc - även Steam!

Robot
Halo: Combat Evolved nu släppt på pc - även Steam!
Medlem

Det tar sig sa mordbrännarn'...
Kört det en gång för längesen, minns att banorna med "The Flood" inte var så kul.


signatur

In peace, sons bury their fathers, in war, fathers bury their sons.

Medlem

Ser fram emot att möta raketgevärsbärande Flood på The Library i 1440p!

Medlem

Köpte spelet, men har svårt att bestämma mig om man ska spela med Enhanced eller original grafik. Båda är väldigt intressanta. Original ger lite mer nostalgi <3

Gött med PC releasen, så det kan spelas ordentligt


signatur

Enthoo Evolv ATX | Asus ROG Strix Z370-H Gaming | Delid 8700K UV 1.100v | NH-D15 | 32GB DDR4 | NVME M2 960 500GB | AG271QG | Gigabyte 1080Ti | R1600T3 Edifier | Sony MDR-1A | Cerberus MK II
Corsair Gaming Sabre Optical | Windows 10 x64 Enterprise 1809 LTSC |

BurningMan på Discord | Gilla Inlägg som är bra!

Skrivet av BurningMan:

Köpte spelet, men har svårt att bestämma mig om man ska spela med Enhanced eller original grafik. Båda är väldigt intressanta. Original ger lite mer nostalgi <3

Gött med PC releasen, så det kan spelas ordentligt

Lite synd att den med "original grafik" tydligen ser sämre ut än det riktiga originalet. Man baserade den på en port som var grafiskt sämre än xbox originalet.

https://www.youtube.com/watch?v=M6nZPrMSu0w

Medlem

sitter precis pratar med en polare och vi kommer ihåg att det kom juh ett demo till PC för jävligt länge sedan där man kunde spela Halo CE multiplayer på typ 2 olika banor. Tog tid för dom att släppa fulla spelet =D

Medlem
Skrivet av Natrium:

sitter precis pratar med en polare och vi kommer ihåg att det kom juh ett demo till PC för jävligt länge sedan där man kunde spela Halo CE multiplayer på typ 2 olika banor. Tog tid för dom att släppa fulla spelet =D

Hela spelet släpptes 2003 till både Windows & Mac OS X.
Men ja, demot minns jag också att man körde alldeles för många timmar i!

Medlem

Jag är fortfarande tjurig för att de tagit bort split-screen (men är glad i smyg att Halo CE kommit)

Medlem
Skrivet av eddie the eagle:

Lite synd att den med "original grafik" tydligen ser sämre ut än det riktiga originalet. Man baserade den på en port som var grafiskt sämre än xbox originalet.

https://www.youtube.com/watch?v=M6nZPrMSu0w

Ännu en anledning till att inte tycka om gearbox då.

1
Skriv svar