Capcom lovar Resident Evil 3-demo

Robot
Medlem

Något liknande koncept som förra?


signatur

Ryzen 7 5800x | Sapphire pulse rx 7800 xt | samsung 980 pro | Ps5 pro? |

Medlem

Den 3:e april*

Redaktör
Skrivet av Fr0gg0.:

Den 3:e april*

Tack! Jag rörde ihop det - skrev "mars" först, innan jag såg att vi skrivit 4 april i releaselistan. Ändrade där och fick tydligen härdsmälta när jag skulle ändra i nyheten...


signatur
Medlem

Skippa man ju, vill ha hela upplevelsen när man köper spelet.


signatur

"på slutet brinner vi som vackrast"

Redaktör
Ponny
Skrivet av Tomas Helenius:

Tack! Jag rörde ihop det - skrev "mars" först, innan jag såg att vi skrivit 4 april i releaselistan. Ändrade där och fick tydligen härdsmälta när jag skulle ändra i nyheten...

Allt är alltså mitt fel.


signatur

En Bamseponny av folket

Redaktör
Skrivet av Fredrik Eriksson:

Allt är alltså mitt fel.

Ja, om du med "allt" menar "en liten del".


signatur
Medlem
Skrivet av Tomas Helenius:

Tack! Jag rörde ihop det - skrev "mars" först, innan jag såg att vi skrivit 4 april i releaselistan. Ändrade där och fick tydligen härdsmälta när jag skulle ändra i nyheten...

Hehe, livet är inte lätt ibland.

Medlem

Körde demot på tvåan för att se optimeringen, blev glatt överraskad och köpte spelet, att köra med original soundtracket kittlade på nostalgi nerverna rejält, dock så misslyckades a - b systemet lite gällande att vissa saker var exakt likadana.. kändes lite rushed, mr x dök ju bara upp i scenario b i originalet till exempel. Måste säga att det var det bästa som hänt RE serien dock sedan original RE 3, alltid tyckt att nummer två och tre varit dom absolut bästa i serien, sedan spårade det rejält på ett väldigt japanskt dåligt sätt.

1
Skriv svar