Hunt: Showdown (PS4pro/Xbox one X)

Sida 2 av 2
Earthscum
2020-03-03 10:15

@Turbodog: Som sagt. Jag ogillar konceptet med Open World. Spelat Red Dead 2 och klarat det. Visst storyn var bra. Men den gav ingen känsla om att vilja utforska världen. Fanns liksom inget mysterium att lösa i kartan, förutom att titta på olika saker. Sen var nog gameplay delen det segaste jag spelat någonsin. Att rida till olika platser tog ju fan år och att behöva sitta och pumpa en knapp för att rida snabbare var tråkigt som fan.

Mojo
2020-03-03 10:50
Skrivet av Earthscum:

@Turbodog: Som sagt. Jag ogillar konceptet med Open World. Spelat Red Dead 2 och klarat det. Visst storyn var bra. Men den gav ingen känsla om att vilja utforska världen. Fanns liksom inget mysterium att lösa i kartan, förutom att titta på olika saker. Sen var nog gameplay delen det segaste jag spelat någonsin. Att rida till olika platser tog ju fan år och att behöva sitta och pumpa en knapp för att rida snabbare var tråkigt som fan.

Mjo att det tog tid håller jag med om. Det är en sån grej vissa njuter av och andra blir stressade av verkar det.
Själv njöt jag av auto-ride. Så jäkla snygg miljö ju.
Men har du stött på alla random events? Kannibalerna? Varulvsmannen? Träskfolket? Ufot? Skelettet av jätten bland bergen? Massor av mysterier!
Fast du har rätt i att man inte "löser" något på så sätt. Det är mest skumma upplevelser.

Aja, on topic igen:
Jag ogillar oxå battle royale, men fan Hunt är riktigt roligt.

bent toe
2020-03-18 10:17

Vill bara följa upp tråden och nämna att efter ett par hundra timmar och med prestige i bagaget så tycker jag fortfarande att det är lika kul.
Crytek har också lovat en patch inom en snar framtid där input lag, rendering och laddning utav texturer skall åtgärdas, men också nya vapen och ny tidpunkt på dagen/väder skall inkluderas. Framöver pratas det också om en ny boss och en ny karta.

bent toe
2020-03-19 13:25

Dagens patch hade inte allt et som nämnts ovan.. men input delay och crash fixes var inkluderade iaf.

2020-03-23 14:33

Tack för recensionen!

Sida 2 av 2