Hett! Red Dead Redemption 2 har fått sin Hot coffee-mod

Robot
Hett! Red Dead Redemption 2 har fått sin Hot coffee-mod

"Lookin' for some hot stuff, baby this evenin'"

#gta-san-andreas, #red-dead-redemption-2


Medlem

🤠❤👯‍♀️

Medlem

I ett spel fyllt av vapen, rån, ond bråd död, överlagt mord och som dessutom är rekommenderat för vuxna, så blir rockstar/t2 kränkta av lite avklädd närhet.

Redaktör
Skrivet av employed:

I ett spel fyllt av vapen, rån, ond bråd död, överlagt mord och som dessutom är rekommenderat för vuxna, så blir rockstar/t2 kränkta av lite avklädd närhet.

Naket är känsligt, och Take-Two och Rockstar tillåter såna här moddar kan det leda till rubriker i stil med "Minderåriga kan ha sex i Red Dead 2 - spelföretaget gör inget åt det". Då svärtas företagens namn för att de inte värnar om hur deras produkt används. Nu får de istället skäll för att vara kontrollerande, men jag gissar att de föredrar det.


signatur
Medlem
Skrivet av employed:

I ett spel fyllt av vapen, rån, ond bråd död, överlagt mord och som dessutom är rekommenderat för vuxna, så blir rockstar/t2 kränkta av lite avklädd närhet.

Är inget naket i moddet, båda parter är fullt påklädda


signatur

"Wonderful! Time for a celebration... Cheese for everyone!"
"Epic is shit, change my mind"

Gnällkuk

Men det är inget problem att plocka upp en hora och ha sex med henne i bilen i GTA V?


signatur

..:: trickeh2k ::..
Windows 11 Pro - Ryzen 7 7800X3D - ASUS TUF B650-PLUS - Kingston FURY Beast DDR5 64GB CL36 - MSI MAG A850GL - MSI RTX 4080 VENTUS 3X OC - Acer Predator XB271HU - ASUS VG248QE - QPAD MK-85 (MX-Brown)/Logitech G PRO Wireless - Samsung 960 EVO 250GB, Samsung EVO 860 500GB, SanDisk Ultra II 480GB, Crucial MX500 1TB, Kingston KC3000 2TB - Steelseries Arctic 5 - Cooler Master Masterbox TD500 Mesh V2

Medlem
Skrivet av trickeh2k:

Men det är inget problem att plocka upp en hora och ha sex med henne i bilen i GTA V?

Tänkte detsamma.
Dessutom är det grafiskt karaktärerna utför sex påklätt.
Dessutom alla naken och sexmoddar till Fallout/elderscrolls/witcher som finns (fanns?) på Nexus får ligga kvar?


signatur

🇸🇪 VR Sverige Discord server
https://discord.com/invite/avnhs6mgjc

Medlem

Svordomar och sex är ju alltid censurerat i USA.

Det är ju inte så att barn kommer lära sig sådant när de blir äldre. 🙄

Att mörda är helt okej dock!

Medlem
Skrivet av Tomas Helenius:

Naket är känsligt, och Take-Two och Rockstar tillåter såna här moddar kan det leda till rubriker i stil med "Minderåriga kan ha sex i Red Dead 2 - spelföretaget gör inget åt det". Då svärtas företagens namn för att de inte värnar om hur deras produkt används. Nu får de istället skäll för att vara kontrollerande, men jag gissar att de föredrar det.

Spelet har ju dock 18års gräns. Så det fetstilta är ju i stil med "Barn kan surfa på porr på familjens dator - föräldrar gör inget åt det". Köper du RDR2 åt ditt barn eller låter ditt barn lira RDR2 så är det ditt fel som förälder, inte utvecklarna. Men så klart kommer föräldrar kasta skit på Rockstar om de kan, framförallt i USA där de kan vinna många miljoner på stämningar.

Medlem

BREAKING NEWS!

A teenager looked at two fictional characters in a video game... HAVING SEX!

... And in other news, a couple of school shootings took place in....

Redaktör
Skrivet av Tamazin:

Spelet har ju dock 18års gräns. Så det fetstilta är ju i stil med "Barn kan surfa på porr på familjens dator - föräldrar gör inget åt det". Köper du RDR2 åt ditt barn eller låter ditt barn lira RDR2 så är det ditt fel som förälder, inte utvecklarna. Men så klart kommer föräldrar kasta skit på Rockstar om de kan, framförallt i USA där de kan vinna många miljoner på stämningar.

Spelet rekommenderas från 18 år, varken USA eller EU förbjuder yngre att spela. Men ja, det är föräldrarnas ansvar. Men för rubriksättare spelar det mindre roll om barn spelar sexmoddar eller ej, om de kan göra det har man en rubrik. Vilket jag som sagt tror Take-Two och Rockstar vill undvika genom att styra vad som görs med deras varumärke.


signatur
Medlem

Ett förbud skulle stoppa klagande föräldrar helt klart. Man borde få betala böter om man låter sitt barn spela vuxen spel och den klaga i media om det. Så att jag kan få ha mina ultra sex spel ifred!

Medlem

Lite konstigt är det allt, eftersom man kan göka på horor i gta, i typ samtliga spel. och dom har påklädda sexscener i bilen med mera.

Den är okej ? Lite hyckleri är det allt.
Finns ju även hett kaffe mod till gta fem, är det att dom blir griniga för att det är red dead ? Som är "snällare", vilket det sannerligen inte är.

Medlem

Och så får vi inte glömma att GTAV innehåller en viss brutal INTERAKTIV tortyrscen.. skapade den några skandalrubriker? Eller är sex fortfarande det hemskaste för barnen?

Skribent
Skrivet av androsynth:

Och så får vi inte glömma att GTAV innehåller en viss brutal INTERAKTIV tortyrscen.. skapade den några skandalrubriker? Eller är sex fortfarande det hemskaste för barnen?

Tänkte just påpeka det. Den scenen tyckte till och med jag var rätt obehaglig och rätt smaklös.


signatur

"Writer and Fighter"

Medlem
Skrivet av Johlor:

Tänkte just påpeka det. Den scenen tyckte till och med jag var rätt obehaglig och rätt smaklös.

Den scenen hade de kunnat skippa.

Skribent
Skrivet av Jokobib_Bob:

Den scenen hade de kunnat skippa.

Eller att skippa göra den interaktiv i alla fall. Vissa saker behöver inte vara spelbara.


signatur

"Writer and Fighter"

1
Skriv svar