Representera FZ på Dustin Expo, spöa Sweclockers och vinn fina priser!

Robot
Representera FZ på Dustin Expo, spöa Sweclockers och vinn fina priser!

Nu startar resan att hitta spelarna som ska spöa Sweclockers tillbaka till Pentium II-tiden - vinnarna går hem med priser från Sony för cirka 6 500 kr.

#dustin-expo, #fz-vs-swec


Medlem

Synd att det är i Stockholm, annars hade den har lantisen krossat alla för FZ 3300 timmar på csgo. Lycka till alla andra iaf !

Skägg.
10 Chambers
Skrivet av adde111:

Synd att det är i Stockholm, annars hade den har lantisen krossat alla för FZ 3300 timmar på csgo. Lycka till alla andra iaf !

Värt en utflykt med den prispotten?


signatur
Medlem
Skrivet av Carl Johansson-Sundelius:

Värt en utflykt med den prispotten?

Nja, kostar mer med resa och boende än vad priset är värt.

Medlem
Skrivet av Keneralen:

Nja, kostar mer med resa och boende än vad priset är värt.

Men hallå, du får ju äran att se Stockholm! 😁

Medlem

Hur gör man för att va med o fightas? förstod inte riktigt. Är det enbart aim maps? Hade varit kul med vanliga banor 5vs5 med.

Medlem

Kul! Hade jag varit högre rank än DMG så hade jag anmält mig på studs! Ska bli kul att se matchen dock

Skägg.
10 Chambers
Skrivet av Kyrre:

Hur gör man för att va med o fightas? förstod inte riktigt. Är det enbart aim maps? Hade varit kul med vanliga banor 5vs5 med.

Du anmäler dig hos Challengermode, får en tilldelad match när de drar igång nästa helg, skjuter utav bara attan, vinner, kommer till Dustin Expo, vinner priser.

Skrivet av ohGr:

Sweclockers bild, arg-heten, han är så arg så jag blir rädd, 10/10.
FZ, han vill mest gå hem, han tappade nintendot i marken, 2/10.
Försök bättre nästa gång.
Kthnxbye...

Haha, hur kan man bli det minsta rädd för Kenneth?

Skrivet av Renfis:

Kul! Hade jag varit högre rank än DMG så hade jag anmält mig på studs! Ska bli kul att se matchen dock

Kör! Tror det kommer vara väldigt blandat. Skadar ju inte att testa en match.


signatur
Redaktör
Skrivet av ohGr:

Sweclockers bild, arg-heten, han är så arg så jag blir rädd, 10/10.
FZ, han vill mest gå hem, han tappade nintendot i marken, 2/10.
Försök bättre nästa gång.
Kthnxbye...

Kenneth, är det du..?


signatur
Gnällkuk

inget quake?! *everyone disliked that*


signatur

..:: trickeh2k ::..
Windows 11 Pro - Ryzen 7 7800X3D - ASUS TUF B650-PLUS - Kingston FURY Beast DDR5 64GB CL36 - MSI MAG A850GL - MSI RTX 4080 VENTUS 3X OC - Acer Predator XB271HU - ASUS VG248QE - QPAD MK-85 (MX-Brown)/Logitech G PRO Wireless - Samsung 960 EVO 250GB, Samsung EVO 860 500GB, SanDisk Ultra II 480GB, Crucial MX500 1TB, Kingston KC3000 2TB - Steelseries Arctic 5 - Cooler Master Masterbox TD500 Mesh V2

Skägg.
10 Chambers
Skrivet av trickeh2k:

inget quake?! *everyone disliked that*

Det hade varit som att utmana Zlatan på lite fotboll Plus att det rent tekniskt är struligare att göra en liknande sak i.


signatur
Gnällkuk
Skrivet av Carl Johansson-Sundelius:

Det hade varit som att utmana Zlatan på lite fotboll Plus att det rent tekniskt är struligare att göra en liknande sak i.

Zlatan hade aldrig godtagit att bli bortvald!


signatur

..:: trickeh2k ::..
Windows 11 Pro - Ryzen 7 7800X3D - ASUS TUF B650-PLUS - Kingston FURY Beast DDR5 64GB CL36 - MSI MAG A850GL - MSI RTX 4080 VENTUS 3X OC - Acer Predator XB271HU - ASUS VG248QE - QPAD MK-85 (MX-Brown)/Logitech G PRO Wireless - Samsung 960 EVO 250GB, Samsung EVO 860 500GB, SanDisk Ultra II 480GB, Crucial MX500 1TB, Kingston KC3000 2TB - Steelseries Arctic 5 - Cooler Master Masterbox TD500 Mesh V2

Skägg.
10 Chambers
Skrivet av trickeh2k:

Zlatan hade aldrig godtagit att bli bortvald!


signatur
Gnällkuk

Haha, spot on! Å andra sidan bad han inte om statyn


signatur

..:: trickeh2k ::..
Windows 11 Pro - Ryzen 7 7800X3D - ASUS TUF B650-PLUS - Kingston FURY Beast DDR5 64GB CL36 - MSI MAG A850GL - MSI RTX 4080 VENTUS 3X OC - Acer Predator XB271HU - ASUS VG248QE - QPAD MK-85 (MX-Brown)/Logitech G PRO Wireless - Samsung 960 EVO 250GB, Samsung EVO 860 500GB, SanDisk Ultra II 480GB, Crucial MX500 1TB, Kingston KC3000 2TB - Steelseries Arctic 5 - Cooler Master Masterbox TD500 Mesh V2

Skribent

Häftigt!
Är det enda kvalet nu till helgen eller blir det ett till?

Skägg.
10 Chambers
Skrivet av Shadee:

Häftigt!
Är det enda kvalet nu till helgen eller blir det ett till?

Kika på Challengermodes hemsida, kvalen börjar först nästa helg och det kommer finnas tre tillfällen. Drar ut lite mer konkret information imorgon, verkar vara en del som missat.


signatur
Skribent
Skrivet av Carl Johansson-Sundelius:

Kika på Challengermodes hemsida, kvalen börjar först nästa helg och det kommer finnas tre tillfällen. Drar ut lite mer konkret information imorgon, verkar vara en del som missat.

Aha, läste lite slarvigt första gången... Det står som du säger tydligt på hemsidan. Kan vara med på ett kval i alla fall ser det ut som.

Skägg.
10 Chambers
Skrivet av Shadee:

Aha, läste lite slarvigt första gången... Det står som du säger tydligt på hemsidan. Kan vara med på ett kval i alla fall ser det ut som.

Kul! Som sagt, ska försöka göra det ännu tydligare


signatur
Medlem

Nu när man ändå tog steget och anmälde sig till kval, kan man vara med i flera om det går så dåligt som jag tänker mig att det kommer göra? 😂

Kommer det vara restriktioner på pangsen eller är alla vapen tillgängliga?

Skägg.
10 Chambers
Skrivet av Renfis:

Nu när man ändå tog steget och anmälde sig till kval, kan man vara med i flera om det går så dåligt som jag tänker mig att det kommer göra? 😂

Kommer det vara restriktioner på pangsen eller är alla vapen tillgängliga?

Oh, bra fråga, ska kolla!

Vad det gäller vapen brukar väl de flesta finnas på aim-kartor?


signatur
Avstängd
Skrivet av Carl Johansson-Sundelius:

Oh, bra fråga, ska kolla!

Vad det gäller vapen brukar väl de flesta finnas på aim-kartor?

Ja så var det i CS 1.6 i alla fall, då plockade man upp vapen på kartan har jag för mig. Men var väl mest AK och M4 som användes då.


signatur

PS5 och inget annat.

Medlem

Kul med en tävling i pc för att vinna konsol-prylar =p

Medlem

Dök det upp någon mer info? Jag förstår inte riktigt hur det är tänkt då det finns 5 olika kval varav ett är 5v5.. Tar man bara vilket som eller är det kval 1-3 som gäller och hur funkar 5v5 kvalet?

Inte spelat CS på år och dar men tänkte att man kan ge det en chans iallafall.

Skägg.
10 Chambers
Skrivet av joonsson:

Dök det upp någon mer info? Jag förstår inte riktigt hur det är tänkt då det finns 5 olika kval varav ett är 5v5.. Tar man bara vilket som eller är det kval 1-3 som gäller och hur funkar 5v5 kvalet?

Inte spelat CS på år och dar men tänkte att man kan ge det en chans iallafall.

Working on it! Kvalet ska vara 1v1 så varför det står 5v5 är oklart. Så det är de tre undre som gäller avseende datum.


signatur
Medlem
Skrivet av Carl Johansson-Sundelius:

Working on it! Kvalet ska vara 1v1 så varför det står 5v5 är oklart. Så det är de tre undre som gäller avseende datum.

Gött gött! Avvaktar då så det blir rätt från början. Brukar vara sånt trassel att fixa i efterhand.

Skägg.
10 Chambers
Skrivet av joonsson:

Gött gött! Avvaktar då så det blir rätt från början. Brukar vara sånt trassel att fixa i efterhand.

Det var fel, det är 1v1 som gäller. Direktlänk till kvaltiderna.


signatur
Medlem

@Carl Johansson-Sundelius:

Hur blev det, okej att anmäla sig till fler kval om man torskar i en?

Skägg.
10 Chambers
Skrivet av Renfis:

@Carl Johansson-Sundelius:

Hur blev det, okej att anmäla sig till fler kval om man torskar i en?

Vad jag förstått är det ok, kör!


signatur
1
Skriv svar