Supersnygga Assassin’s Creed: Syndicate snart gratis på Epic Games Store

Robot
Supersnygga Assassin’s Creed: Syndicate snart gratis på Epic Games Store

Passa på att dra hem Kingdom Come: Deliverance innan dess.

#assassins-creed-syndicate, #epic-store, #gratis


Gen
Medlem

Testat alla AC förutom de första fyra spelen och detta. "KnytnävsCreed" kändes inte speciellt spännande om jag ska vara ärlig.

Medlem

Mycket bra spel.


signatur

"på slutet brinner vi som vackrast"

Medlem

Det enda AC spelet som jag klarat ut.
Gillar dock AC Odyssey mer, men jag gav upp då det är alldeles för stort och MMO liknande, känns bara jobbigt och jag blir stressad.

Medlem

Jag älskade det. Storyn i sig är väl inte det bästa jag någonsin varit med om, men det måste det inte heller, ibland kan ett spel få vara bra underhållning utan att vara Oscar nivå. Tidsepoken är en favorit och känslan av sotiga London är klockren. Miljöerna är grymma och det är kul att hoppa mellan taken, fightas på pråmar och i trånga gränder. Ska bli kul att få det på PC också, då min tv oftast är upptagen


signatur

K9
:.:

jbx
Medlem

Spelade de för några år sedan på ps4. Ska bli roligt och dra igång det igen på PC. Minns att det var helt okej och annorlunda från andra AC.


signatur

Xbox Series X | Playstation 5 | Nintendo Switch

Medlem

hellre det i egypten .. bah!


signatur

Sökes Utrotad: Ljust media-tbord (svarta bokstäver obelyst)
Org.105 swe ej platt | 7 dedikerade mediaknappar | USB-sladd.

Frilansare

Ni som kört Syndicate: vilket är snyggast, det eller Unity? (Bortsett alla tekniska aspekter)

Medlem

Unity är ju "nyare" och ett franskt spelbolag som gör Paris... Ja, jo, de satsade rätt rejält, men... Inte min favorit precis.
Har Syndicate till PS4 men det har aldrig blivit av att spela det. Skadar inte att ha på PC också. Vid den här tiden hade ju Ubi fortfarande lite ambitioner med spelserien, att den skulle vara "historiskt korrekt" i stort sett... typ... Men serien har hela tiden haft problemet att den är för lite Hitman och för mycket "action" för en assassin. (Och drunk getting stuck on balcony). Hoppas fortfarande på en uppdatering av originalet med typ Unity-motorn. Efter Black Sail gick det snabbt utför... (Black Sail var ju knappast AC heller, men jäkligt kul.)

Medlem
Medlem
Skrivet av Joakim Bennet:

Ni som kört Syndicate: vilket är snyggast, det eller Unity? (Bortsett alla tekniska aspekter)

Syndicate är helt klart det roligaste av de två i alla fall. Unity känns mer som ett generiskt Assassin's Creed-spel, medan Syndicate känns som det står ut lite från alla andra AC-spel. Utseendemässigt tycker jag nog båda är ungefär likvärdiga.

Medlem

bara kört black flag, lr ja, testat alla, men bara fastnat i black flag pga skeppen och det


signatur

//monster

Skribent

Syndicate är underskattat helt klart. Det var ju sista AC-spelet innan de byggde om spelet från grunden och även om stridssystemet känns daterat idag, så är stämningen på topp. Änterhaken var också en smart grej som gjorde att spelet blev lite snabbare. Gillade även huvudkaraktärerna och att man kunde växla mellan dem, något jag gärna sett att de fortsatt med. I nyaste spelet kan man i och för sig välja karaktär i början, men det var kul att höra syskonens tjafs och kunna växla lite hur man vill mellan dem.


signatur

"Writer and Fighter"

Medlem

Hur är spelkänslan i detta? Har bara spelat Odyssey och tyckte att det kändes väldigt amatörmässigt (för stort i förhållande till content, intetsägande karaktärer). Är det här lite tightare? I så fall kanske man kan pröva...


signatur

När jag växte upp lyssnade jag mycket på Blümchen och Rollergirl. Jag tror att det har format mig som människa.

Ambassadör
Xbox

Jag betar mig ju igenom hela Assassin's Creed-serien som en del av mitt backlogsbekämpande, är på Unity nu och det är mycket bättre än jag hade förväntat mig. Kanske inte 5/5 dock De har gjort ett jäkla jobb med miljöerna i Paris, hoppas att London är lika bra.

Syndicate är ju näst på tur, och det är väl nästan lite vemodigt att det är det sista riktiga Assassin's Creed-spelet. Med Origins och Odyssey så ballar det ju ur och blir något annat, förmodligen riktigt bra och roligt men inte AssCreed.

Syndicate verkar ha kul DLC också, Jack the Ripper etc, så det ska bli trevligt.


signatur

Jump in.

Medlem

Gillar inte spel där man
Man ser ryggen på sin spelare.
Skall man testa detta i alla fall?

Medlem

Jag älskade Odyssey faktiskt. Första riktiga AC spelet enligt mig. Kunde spela längre än ett år med alla tillägg och det dom hittade på. Älskade Atlantis grejen och när man kommer till gudarnas område (glömt namnet) slåss mot hunden och grejer. Det är så kul att Ubisoft börjat ta med vad folket verkligen trodde på. Myter och gudar. Man spelar ju bara vad människan fsktiskt 100% trodde existerade på den tiden. Fortsätt i samma stil tack.

Medlem
Skrivet av gamepad:

Gillar inte spel där man
Man ser ryggen på sin spelare.
Skall man testa detta i alla fall?

Tror tyvärr det är väldigt mycket rygg i Assassin's Creed-spelen, och det blir svårt att komma undan.
Spelet är ju gratis just nu så kan inte skada att ge det ett försök ändå.


signatur

🖥️ RTX 4090 | i9-13900KF | 64GB

Inaktiv
Skrivet av ulrik.borg:

Unity är ju "nyare"

Unity kom 2014 och utspelar sig år 1776.
Syndicate kom 2015 och utspelar sig år 1868.

Medlem

Riktigt roligt AC! Storyn är väl inte den bästa ever men kul att kunna välja mellan två karaktärer samt att världen är bra!


signatur

Ducati Streetfighter 848

Avstängd
Skrivet av denza:

Jag älskade Odyssey faktiskt. Första riktiga AC spelet enligt mig. Kunde spela längre än ett år med alla tillägg och det dom hittade på. Älskade Atlantis grejen och när man kommer till gudarnas område (glömt namnet) slåss mot hunden och grejer. Det är så kul att Ubisoft börjat ta med vad folket verkligen trodde på. Myter och gudar. Man spelar ju bara vad människan fsktiskt 100% trodde existerade på den tiden. Fortsätt i samma stil tack.

Jag spelar det än till och från. Har nyss påbörjat ännu en new game+. Men spelar mest för att göra alla weekly och dailys, man får ju gear, olika teman till båten, löjtnanter osv osv.


signatur

PS5 och inget annat.

Medlem
Skrivet av Joakim Bennet:

Ni som kört Syndicate: vilket är snyggast, det eller Unity? (Bortsett alla tekniska aspekter)

Jag tyckte Unity var snyggare, helt klart.


signatur

I drank what?

1
Skriv svar