CliffyB och Fox planerade en Alien-shooter på jorden

Robot
CliffyB och Fox planerade en Alien-shooter på jorden
Medlem

Tycker det låter ganska standard, ospännande, dessutom blev det ju aldrig av.

Vad menas exakt när man säger "weaponizing the aliens", att man sätter en M16 i händerna på dom? Räcker det inte med hur dom redan är?


signatur

Too real to be a dream, too painful to be a nightmare.

Skägg.
10 Chambers
Skrivet av Hipshot:

Tycker det låter ganska standard, ospännande, dessutom blev det ju aldrig av.

Vad menas exakt när man säger "weaponizing the aliens", att man sätter en M16 i händerna på dom? Räcker det inte med hur dom redan är?

Istället för den lilla munnen kommer en kulspruta ut. Ratatatata!


signatur
Medlem

Retcona etablerad Alien lore. Newt dog i Alien 3 *SPOILER*. Sedan tog han då tydligen inspiration från Alien-comic. Där ville Marinkåren ha dem som soldater på grund av att dem hade en moder som gisslan. Har för mig att det var ploten i Alien 4 med. Oj *SPOILER*

Medlem

Disney kan dra åt h-vete^^ Vi behöver fler Alienspel ju

Medlem

Jag förstår inte riktigt hur detta skulle vara Disneys fel? BKP stängde i maj 2018. Disney köpte Fox i mars 2019. I maj 2018 var det bidding war mellan Disney och Comcast. Det är väl snarare fox fel som ville sälja? ;D

Rent allmänt verkar många tro att Disney köpte redan i slutet av 2017 när de gick ut med att de ville köpa fox eller tidigt 2018. Men Disney tog över först i mars förra året.

Jag är ganska säker på att vi kommer se nya spel i Alien världen i framtiden. Tror dock att Disney koncentrerar sig på marvel och Disney+ för stunden =/

Medlem

Disney fick förmodligen inte som dom ville med en sjungande Alien var tredje minut..

Medlem

Alien shooter lät ju inte bra. Det skulle isf vara ett spel med skjutvapen i skräckanda, a la Aliens uppföljaren. Begränsad ammo.

1
Skriv svar