Äntligen! Spelhelg med Jocke och Gurra

Robot
Äntligen! Spelhelg med Jocke och Gurra

Om next gen-fighten, Warcraft III-debaclet, Flash-spel, Geforce Now, Corona och mycket mer!

#fragzone-fredag


Destroyer of framsidan
Hedersgurka

Ska jag vara med i veckan?


signatur

Trottoarkantssnubblande insjögangster.

Medlem
Skrivet av Gustav Höglund:

Ska jag vara med i veckan?

Ajaj! Gurra har missat att det är fredag och har försovit sig. Hur ska detta sluta!

EDIT: Det slutade bra.


signatur

🖥️ RTX 4090 | i9-13900KF | 64GB

Medlem

Jag får alltid lite julkalender-vibbar när ni skriver sådär: Jocke och Gurra håller hov, och som vanligt vet man aldrig vad som kommer att hända. Kommer Gurra försova sig? Får Jockes rygg frispel? Och var är Calle? ❤️


signatur

Niet.

Medlem

Till @Gustav Höglund som undrade vad "dillringar" var:

(Jag tror jag minns förpackningen lite annorlunda, det kanske var ett tillfälligt omslag?)

ASGODA!


signatur

Time flies like an arrow, fruit flies like bananas.

We judge ourselves by our intentions and others by their behaviour.

Medlem
Skrivet av conthox:

Till @gh0glund som undrade vad "dillringar" var:

https://cdn2.cdnme.se/cdn/7-2/340499/images/2011/img_3496_153...

(Jag tror jag minns förpackningen lite annorlunda, det kanske var ett tillfälligt omslag?)

https://cdn1.cdnme.se/cdn/7-2/340499/images/2011/img_3498_153...

ASGODA!

Jag drömmer mig tillbaks till när ringar hette ringar och inte rings. Nu ska jag ut å slå småbarn med min gubbkäpp...

Medlem

@Pa-pa-pastorn: Om du vet ett riktigt bra märke av gubbkäpp så säg till.


signatur

Time flies like an arrow, fruit flies like bananas.

We judge ourselves by our intentions and others by their behaviour.

Medlem

Såg det här tidigt lördagmorgon. När ni pratade chips och ville ha diptips så tänkte jag tipsa om just sweet chili och creme fraiche(ni visste redan), men lite vitlök glömde ni allt.

Den blir bättre med tiden och kan även kompletteras med en HINT av dijonsenap. Peppar är ett måste, salt kan jag personligen klara mig utan. Ska man glänsa på BBQ funkar det att byta ut dijon mot färskriven pepparrot, men då blir den väldigt stark om den får stå i kylen och dra.

Medlem
Skrivet av conthox:

@Pa-pa-pastorn: Om du vet ett riktigt bra märke av gubbkäpp så säg till.

Hmm min har gått från generation till generation, det står bara ”tämä satuttaa” på den.

1
Skriv svar