Sugen på ett officiellt Witcher-svärd? Var beredd på lång väntetid

Robot
Sugen på ett officiellt Witcher-svärd? Var beredd på lång väntetid

Och ganska många tusenlappar mindre i plånboken.

#svärd, #the-witcher-3


Medlem

Imponerande hantverk!


signatur

In peace, sons bury their fathers, in war, fathers bury their sons.

900 € låter ju inte särskilt dyrt...


signatur

Viam inveniam aut faciam

Medlem

Ja köper man ett svärd så ska det vara riktigt. Om det har samma kostnad som en ny bil så vet man att det är kvalité bakom förhoppningsvis.

Quake-konnässsör

Tyckte det inte lät så farligt dyrt, det ser ut och vara fina hantverk hur som helst. Roligt att personens affärer går så passa bra isåfall.

Medlem

Sällan har väl ordspråket, "Smid medan stålet är hett." varit så passande.

Medlem

FZ-Jocke står i kö sedan länge förmodar jag?


signatur

🖥️ RTX 4090 | i9-13900KF | 64GB

Medlem

Funderade precis på att köpa en Morakniv till veden men det här är ju mycket bättre!

Skrivet av Alienshade:

Ja köper man ett svärd så ska det vara riktigt. Om det har samma kostnad som en ny bil så vet man att det är kvalité bakom förhoppningsvis.

Möjligtvis inte som en ny bil men jag tänker att de åtminstone borde nå upp till en tusenlapp per arbetad timme. Riktigt så lång tid tar det inte att göra ett svärd att det når upp till nybilsnivå. Till och med en liten sketen Dacia kostar mer än 100 000kr i nytt utförande.


signatur

Viam inveniam aut faciam

Medlem

Måste bara säga. Fy fan vad coolt..!!!. Hade jag haft pengarna till det så hade jag beställt. Mäktigt att ha på väggen. Eller om du får oväntat besök. Inte kaffe varianten då.


signatur

((( ....You Can Try and Live in Darkness, But You Will Never Shake the Light.... )))

==> NES,, Mega Drive,, N64,, PS2,, Xbox,, GameCube,, PS3,, PS4,, Wii U,, Xbox 0NE,, Steam,, Switch,, PS5 ==>
_____________________________________________________________________________________________________
|| Windows™ 10 Home || Cool Master® || Intel® Core i7 6700K @4.00Ghz || ASUS™ GeForce® GTX 1070 || Kingston© Hyper X Fury --32GB DDR4 @2133Mhz || GigaByte™ Z170 Gaming k3 || EVGA™ 600W || KiOXiA® Exceria 420Gb SSD || Seagate™ Barracuda 2TB HDD || ROCCAT™ Tyon --Laser || Logitec™ G710 || ASUS™ VG248 LCD 24" 1080p @144Hz || Bahnhof™ 250 Mbit --Fiber || OpenVPN™ + WireGuard™ ||

Releasehästryttare

Får man ens äga skarpa svärd i Sverige?

Medlem
Skrivet av Devan:

Får man ens äga skarpa svärd i Sverige?

Ja, de går under knivlagen.

Gnällkuk

Sjukt snygga svärd, nästan så man funderar på att beställa ett...


signatur

..:: trickeh2k ::..
Windows 11 Pro - Ryzen 7 7800X3D - ASUS TUF B650-PLUS - Kingston FURY Beast DDR5 64GB CL36 - MSI MAG A850GL - MSI RTX 4080 VENTUS 3X OC - Acer Predator XB271HU - ASUS VG248QE - QPAD MK-85 (MX-Brown)/Logitech G PRO Wireless - Samsung 960 EVO 250GB, Samsung EVO 860 500GB, SanDisk Ultra II 480GB, Crucial MX500 1TB, Kingston KC3000 2TB - Steelseries Arctic 5 - Cooler Master Masterbox TD500 Mesh V2

Skägg.
10 Chambers
Skrivet av Bojkott:

Ja, de går under knivlagen.


signatur
Gen
Medlem
Skrivet av CARTMAN:

Måste bara säga. Fy fan vad coolt..!!!. Hade jag haft pengarna till det så hade jag beställt. Mäktigt att ha på väggen. Eller om du får oväntat besök. Inte kaffe varianten då.

Håller med, vore perfekt att ha på väggen. Ett silversvärd samt det vanliga i kors.

Medlem

Villhöver!


signatur
Medlem

Den "officiellt licensierade Kaer Morhen-smeden" har bara smidandet som en bisyssla? Hur tänkte han där? Dags att blåsa liv i smed...jag menar företaget och cascha in nu då!

Jag vill också ha ett.

Inaktiv
Skrivet av Alienshade:

Ja köper man ett svärd så ska det vara riktigt. Om det har samma kostnad som en ny bil så vet man att det är kvalité bakom förhoppningsvis.

Ja en radiostyrd bil kanske.

1
Skriv svar