Paradox testar prenumerationsmodell för Europa Universalis 4

Robot
Paradox testar prenumerationsmodell för Europa Universalis 4

Ska göra det billigare för nya spelare.

#europa-universalis-iv, #paradox


Något Sims 4 borde ta lärdom av.

Sen kan jag tycka att prenumerationen borde övergå till ett ägande den dagen den totala inbetalda summan uppnår kostnaden för grundspel + expansioner. Fast då är det väl mer av en avbetalning än en prenumeration.


signatur

Viam inveniam aut faciam

Medlem

Av en händelse så är EU4 på Humble Bundle nu, de flesta schyssta DLC inkl spelet för dryga 15 euro.

Medlem
Skrivet av Arcadia:

Av en händelse så är EU4 på Humble Bundle nu, de flesta schyssta DLC inkl spelet för dryga 15 euro.

Trevligt, det blir ett köp. Tack för informationen.

Undrar när det kommer ett liknande Humble Bundle med Stellaris?

Avstängd

Bra! Det behövs.

Ambassadör
Xbox

@Arcadia: Wow, vilket tips! Hade helt missat det, perfekt om man så bara saknar några DLC.


signatur

Jump in.

Skribent

Har inget emot när det finns flera alternativ till hur man vill betala för spelen, så gillar den här modellen.


signatur

"Writer and Fighter"

Medlem
Skrivet av hannes.theorell:

Något Sims 4 borde ta lärdom av.

Sen kan jag tycka att prenumerationen borde övergå till ett ägande den dagen den totala inbetalda summan uppnår kostnaden för grundspel + expansioner. Fast då är det väl mer av en avbetalning än en prenumeration.

Precis vad jag satt o tänkte på.

Medlem

Har dom inte hyfsade priser på steam ibland som tillåter en att skaffa spelet och dlc för ett bra pris? Tänker samma som hannes.theorell och noyart. 47 euro för "Europa Universalis IV: Collection BUNDLE" på steam just nu. Är det utan en massa dlc som jag missat?

1
Skriv svar