Star Wars Jedi: Fallen Order

Sida 2 av 2
2020-01-26 07:53
Skrivet av omgponies:

Jag tyckte att det kändes ofärdigt och väldigt opolerat på sina håll. Dessutom krashade det flera gånger på PS4:an. Utforskadet var inte så lockande och combat var ganska medelmåttigt. Storyn var det inga större fel på förutom att jag fick känslan att de hade större planer men var tvungen att klippa bort delar. Sen var den lite förutsägbar. 2/5, kan bli +1 med patchar.

Vad jag har förstått så var det rentav skitdåligt på PS4, spelade själv på PC och hade inga som helst problem med det. Alltid tråkigt när kvalitén skiljer sig så mycket mellan plattformar.

2020-01-26 08:37
Skrivet av Belfry:

spelade själv på PC och hade inga som helst problem med det.

Jag hade osynkat ljud och att ljudet slutade fungera några sekunder då och då i början av spelet. Efter det har det främst varit FPS-drops lite här och var och en krasch på PCn. Men spelet i sig ser ljuvligt ut och det funkar ändå bra större delen av tiden nu

2020-01-26 08:37
Skrivet av omgponies:

Jag tyckte att det kändes ofärdigt och väldigt opolerat på sina håll. Dessutom krashade det flera gånger på PS4:an. Utforskadet var inte så lockande och combat var ganska medelmåttigt. Storyn var det inga större fel på förutom att jag fick känslan att de hade större planer men var tvungen att klippa bort delar. Sen var den lite förutsägbar. 2/5, kan bli +1 med patchar.

Konstigt, det krashade inte en enda gång för mig och jag spelade också på PS4. Felet måste ligga på din konsol då.

2020-01-26 09:54
Skrivet av Belfry:

Vad jag har förstått så var det rentav skitdåligt på PS4, spelade själv på PC och hade inga som helst problem med det. Alltid tråkigt när kvalitén skiljer sig så mycket mellan plattformar.

Ja och det blir ju inte direkt bättre av att PS4 och Xbone finns i flera olika versioner som utvecklarna måste ta hänsyn till. Fler versioner av spelet desto större chans att något går snett.

Skrivet av breahl:

Konstigt, det krashade inte en enda gång för mig och jag spelade också på PS4. Felet måste ligga på din konsol då.

Så kan det vara, det kan annars vara olika patcher på spelet, annan PS4 variant, olika inställningar eller helt enkelt gammal hederlig otur.

Sida 2 av 2