Helvetet kommer till jorden i mars, men nya trailern från Doom Eternal är redan här

Robot
Helvetet kommer till jorden i mars, men nya trailern från Doom Eternal är redan här

Har de extra månadernas utveckling gjort spelet goth?

#doom, #doom-eternal, #id-software


Releasehästryttare

Hells yes!

Medlem
Medlem

Enda singleplayer liret jag står ut o lira, längtar!

Medlem

Älskade DOOM 2k16. Detta lär man spela igenom direkt!


signatur

Lorem ipsum dolor sit amet

Medlem

Jag är inte klar med förra ännu!
https://9gag.com/gag/aXjW6Dv


signatur

autograph

Medlem

Taggad som fan! Sitter och plöjjer igenom Doom 3 och alla dess expansioner just nu, samt roar mig med att mappa lite. 2016 har man redan klarat på både PC, och PS4, en fröjd att ta platinum i 2016.

Medlem

Ser bra ut. Låter bra. Luktar säkert gott också. Nu kör vi!!!

Medlem

Vill nästan förboka, vilket är emot mina principer egentligen.


signatur

In peace, sons bury their fathers, in war, fathers bury their sons.

Medlem

Tänkte köra till nästa genom doom 3 vanilla en gång


signatur

Ryzen 7 5800x | Sapphire pulse rx 7800 xt | samsung 980 pro | Ps5 pro? |

Skägg.
10 Chambers
Skrivet av heady89:

Taggad som fan! Sitter och plöjjer igenom Doom 3 och alla dess expansioner just nu, samt roar mig med att mappa lite. 2016 har man redan klarat på både PC, och PS4, en fröjd att ta platinum i 2016.

Vill minnas att jag uppskattade Resurrection of Evil mer än basspelet. Och läste man alla loggar fick man betydligt mer känsla för kampanjen.


signatur

Jag gillar fortfarande inte undertiteln, men spelet ser grymt ut, utan tvekan.


signatur

FZ - SAMLADE SKRIFTER: #walter_iego

Medlem

Ohh nlir köp direkt när det går o köra

Gen
Medlem

Väloptimerat, snyggt, action, galet, slafs = bra!

Tråddemonen
Testpilot

Yes! Tur att man förbokade collectors edition!

Medlem
Skrivet av heady89:

Taggad som fan! Sitter och plöjjer igenom Doom 3 och alla dess expansioner just nu, samt roar mig med att mappa lite. 2016 har man redan klarat på både PC, och PS4, en fröjd att ta platinum i 2016.

Vilka var alla expansioner om man inte räknar Resurrection of Evil (den enda jag känner till)?

Medlem
Skrivet av brunnlake:

Vilka var alla expansioner om man inte räknar Resurrection of Evil (den enda jag känner till)?

Kom några inofficiella tillägg i BFG versionen, inget man la på minnet iallafall.


signatur

In peace, sons bury their fathers, in war, fathers bury their sons.

Medlem
Skrivet av brunnlake:

Vilka var alla expansioner om man inte räknar Resurrection of Evil (den enda jag känner till)?

Skrivet av Castor.T:

Kom några inofficiella tillägg i BFG versionen, inget man la på minnet iallafall.

Lost Missons är den andra officiella expansionen som kom med BFG, om det är den du syftar på så är den inte inofficiell.

Jag nöter både orginalet och BFG just nu , helt klart så var ju inte spelet designat med den mängd ammo och ljus man har i BFG men det är ändå en trevlig upplevelse, och Lost Missons är ganska snygga och väldesignade banor.

Medlem
Skrivet av heady89:

Lost Missons är den andra officiella expansionen som kom med BFG, om det är den du syftar på så är den inte inofficiell.

Jag nöter både orginalet och BFG just nu , helt klart så var ju inte spelet designat med den mängd ammo och ljus man har i BFG men det är ändå en trevlig upplevelse, och Lost Missons är ganska snygga och väldesignade banor.

Nä, kanske inte i ordets rätta bemärkelse, men den kom ju långt efter att 3:an släpptes.
Kändes som något de bara slängde med i släppet av BFG.


signatur

In peace, sons bury their fathers, in war, fathers bury their sons.

1
Skriv svar