Netflix släpper podcast om arbetet med The Witcher

Robot
Netflix släpper podcast om arbetet med The Witcher

Samt viktig fråga: är "Toss a Coin to Your Witcher" hemsk eller inte?

#netflix, #the-witcher


eld
Medlem

Toss a coin to your witcher är rent och odödligt meme-material men her sweet kiss kommer alltid vara min favorit,

Medlem

Jag gillade serien skarpt men känner inget intresse överhuvudtaget för en podcast om den tbh.

Melodin ”Toss...” är riktigt trallvänlig och jag kom på mig själv att nynna den lite då och då efter jag först hört den.

Medlem
Inaktiv

Att toss a coin blev så populär får mig att ifrågasätta hur låg standard folk har nuförtiden.

Skägg.
10 Chambers
Skrivet av Turbodog:

Att toss a coin blev så populär får mig att ifrågasätta hur låg standard folk har nuförtiden.

Även om man inte gillar låten i sig tycker jag att det är enkelt att se (eller snarare höra) varför den tagit snurr. Den satte sig på hjärnan efter första gången man hörde den. Så att ifrågasätta folks musiksmak är väl lite väl hårt, va?


signatur
Medlem
Skrivet av Turbodog:

Att toss a coin blev så populär får mig att ifrågasätta hur låg standard folk har nuförtiden.

Den låten har mycket mer kvalité än det som spelas på radio/tv/klubbar nu för tiden tyvärr.
Jag gillar den, men skulle gärna ha en simplare variant där det bara är en som sjunger och en luta som plånkas på.

Fast, sedan har vi ju rätt coola versioner som denna metal variant


signatur

"The reality is not limited to the perception that we have traditional used." //Paul Stamets

What you don't learn with wisdom, you learn with pain.

Medlem

Tycker castingen (bortsett från Henry) var skräp. Alla dräkter och klädsel var hemska. Låten "Toss a coin to your Witcher" var bara opassande och pinsam. Lite lustigt, för jag gick in i det här med att vara skeptisk mot Henry som Geralt. Men det slutade med att det var Henry som var den enda anledningen till att jag ens tittade klart på säsongen.

Medlem

Passar det inte karaktären Dandelion att låten är vedervärdig? 😂😂😂

Medlem
Skrivet av kaealy:

Passar det inte karaktären Dandelion att låten är vedervärdig? 😂😂😂

Låten känns för modern, vilket gör den helt opassande. Att Dandelion har en del vedervärdiga låtar är en sak, men "Toss a coin to your Witcher" är verdervärdig och alldeles för modern. Det sagt, Dandelion har några fruktansvärt bra låtar i spelserien med.

Medlem
Skrivet av johanhelmuth:

Låten känns för modern, vilket gör den helt opassande. Att Dandelion har en del vedervärdiga låtar är en sak, men "Toss a coin to your Witcher" är verdervärdig och alldeles för modern. Det sagt, Dandelion har några fruktansvärt bra låtar i spelserien med.

Vad lyssnar du på vanligtvis som du tycker är skitbra ?

Medlem
Skrivet av johanhelmuth:

Tycker castingen (bortsett från Henry) var skräp. Alla dräkter och klädsel var hemska. Låten "Toss a coin to your Witcher" var bara opassande och pinsam. Lite lustigt, för jag gick in i det här med att vara skeptisk mot Henry som Geralt. Men det slutade med att det var Henry som var den enda anledningen till att jag ens tittade klart på säsongen.

Tycker ändå att båda dandellion, yennefer och ciri är bra castade. Särskilt ciri. Merigold är jag tveksam till utifrån personligheten de gett karaktären, inget emot castingen.

Medlem
Skrivet av Jiminy:

Vad lyssnar du på vanligtvis som du tycker är skitbra ?

Eddie Meduza - Runke Ball, Markoolios bästa hits, Lasse Stefanz, Ultima Thule och Mora Träsk.

Medlem
Skrivet av johanhelmuth:

Eddie Meduza - Runke Ball, Markoolios bästa hits, Lasse Stefanz, Ultima Thule och Mora Träsk.

Då förstår jag

Medlem

Jag gillar den lite mer än jag egentligen borde. Tycker det passar tidsenligt in i serien.

Folk får tycka vad dom vill, men för mig är den bra


signatur

Enthoo Evolv ATX | Asus ROG Strix Z370-H Gaming | Delid 8700K UV 1.100v | NH-D15 | 32GB DDR4 | NVME M2 960 500GB | AG271QG | Gigabyte 1080Ti | R1600T3 Edifier | Sony MDR-1A | Cerberus MK II
Corsair Gaming Sabre Optical | Windows 10 x64 Enterprise 1809 LTSC |

BurningMan på Discord | Gilla Inlägg som är bra!

Inaktiv
Skrivet av BurningMan:

Tycker det passar tidsenligt in i serien.

Det kan jag inte förstå. Tycker den har samma uppbyggnad som en modern mainstream radio pop-låt.
Men fair enough. Folk gillar olika (och jag verkar vara minoritet den här gången). Det är väl därför det bara spelas sån musik på radion.

1
Skriv svar