The Witcher (Netflix)

Medlem
Medlem

Har precis dammat av det första spelet i serien (som jag vid något tillfälle fått gratis på GOG) och spelat fram till första gången man mediterar.
Jösses vilka dåliga röstskådisar. Särskilt den på Triss.
Tyckte inte striderna var så otroligt kul heller. Får se om jag orkar plöja mig igenom detta. Kanske kör igenom på easy bara för att se storyn.


signatur

Jag tröttnade på min gamla signatur, men kom inte på något vitsigt att skriva som inte kändes fånigt, så det blev den här harangen i stället.

Medlem

Såg äntligen klart serien igår.

Mjamje. Den var inte dålig direkt men inte heller något mästerverk, tyckte den var tillräckligt underhållande att se igenom. Lite som The Mandalorian.

Stundtals var den riktigt bra men sjönk verkligen i kvalité titt som tätt, även skådespeleriet varierade i kvalité. Dom flesta gjorde ett hyfsat jobb men utseendet hos en del går ju att diskutera.

Freya Allan gjorde ett ganska bra jobb som Ciri samt Anya Chalotra som Yennefer funkade väl(utseendemässigt not so much), Henry Cavill gjorde ett bra jobb och lyfte serien. Det politiska genomsyras även i denna serie, men inget jag störde mig på något enormt direkt, som tur var.

Betyg någonstans mellan 6-6.5/10.

Kommer självklart fortsätta se serien och hoppas att den bara blir bättre.


signatur

The more I practice, the luckier I get.

Medlem

Henry Cavill beskriver hur stridsscenen i Blaviken gjordes där Geralt parerar en armborstpil och går loss med svärdet.

Releasehästryttare

Henrik förklarar även hur hans vanliga svärd funkar:

-

Denna är värd att se också:

12
Skriv svar