Jultraditionsspel

Medlem
Skrivet av KoP:

James Pond 2.

Också en riktigt klassiker. Kanske dax att ta ner gamla megan från vinden.

Medlem

Nej inget. Men jag tycker ibland att ett nytt spel måste jag köpa under Jul ledigheten. I år var det nya Star wars spelet till ps4. Tycker att den har en väldigt julig kännsla.

Medlem

Mina bröder och jag bootar upp vår Atari st och spelar Super Sprint, den som klarar sig längts utan att bli slagen av datorn är mästare i ett år

Medlem

Phantasy Star

Medlem

Jag kommer nog spela wow på julafton . Som det var förr 2005-2010 .

Medlem

Vi brukar sitta med 8 ds och köra mario kart ds. Då är vi åldrarna 7-45. Alla har lika kul.

Medlem
Farornas Konung

Brukar köra lite DayZ……..

Medlem

Varje jullov laddar jag hem senaste Star Citizen-patchen och kollar om det är spelbart. Ska bli kul att testa 3.8 i år.

Medlem

Ingen tradition men i år återupplever jag min finaste spelupplevelse. Fick Final Fantasy VII i julklapp 1997 och gjorde inget annat än att spela det under det jullovet. Nu spelar jag det igen. Underbart!

Medlem

Om allas routrar och modem vill fungera brukar jag och några till Köra lite Age of Empies 3. Även så brukar man kunna ta fram lite gitarrer samt trumset och köra lite Guitar Hero på Ps3:an.

Medlem

Vi spelar alltid Mario Cart Wii

Medlem

Jag brukar köra igång Silent Hill 1 runt juletid. Håller på just nu att spela igenom det. Känslan är unik i det spelet.

Medlem

Bloodborne brukar åka fram över jul, yarham är lite juligt av sig

Medlem

Euro truck simulator 2.

123
Skriv svar