Överraskningen - Nya Xboxen avtäcktes inatt!

Robot
Överraskningen - Nya Xboxen avtäcktes inatt!

Xbox Series X blir en läcker pjäs.

#project, #scarlett, #xbox-series-x


Kul att äntligen få se något! Men ser ut som en luftrenare jag hade för ett par år sedan 😆👌

Medlem

Ser väl sådär ut, ska bli kul att se nya PS5!

Medlem

Berättarrösten låter som Alan Watts.

Medlem

Talaren Alan Watts är guld, det var en klok man det.

Medlem

Ok, nu är det bekräftat.
Det är Alan Watts.

Medlem

Undrar om Xbox inser att Alan Watts i det inkluderade snacket argumenterar för att det fysiska universumet, Xbox, människor och allt, ordagrant är en subjektiv dröm. Kudos till dem om de vet och använder det ändå/därför. Det har gjort livet lite lättare och mer magiskt att förstå.

Inaktiv
Skrivet av SeaMonkeyFresh:

Kul att äntligen få se något! Men ser ut som en luftrenare jag hade för ett par år sedan 😆👌

Välj valfri

Inaktiv
Skrivet av ohGr:

Ser väl sådär ut, ska bli kul att se nya PS5!

Det här är väl bara ett rykte / devkit(?) men om den ser ut ens i närheten av denna så har Microsoft objektivt vunnit designbiten.

Medlem

Och meningen är att man ställer den i ett hörn bakom soffan å streamar från den eller? Vart ska man få plats med den där klumpen...?


signatur

Man mår bra av Apple produkter!

Avstängd

Är Senua’s saga 2 Xbox exklusivt ?

Medlem

Alan Watts vänder sig i sin grav.

Medlem

Snygg, kul att man går ifrån den vanliga liggande lådan som är så vanlig.
Har inte sett en towerkonsol sedan PC-FX på 90-talet.


signatur

Skippy R.I.P. 17/7 2006

Medlem

Tycker överlag den är snygg. Skulle kunna passa på tvbänken utan att väcka heminrednings monstret till liv.

Finns htpc chassi som liknar detta. Ser fram emot vad den klarar av. Dolby Vision i spel eller HDR10+ skulle jag vilja se i spel.

Sen om den även klarar Kodi med audio passthrough vore jäkligt nice. Kodi var ju låst på den biten pga Microsoft godkände inte detta förutom i Bluray spelaren

Medlem

Riktigt snygg konsol!
Och nu kommer ordvitsen: Någon på designavdelningen har verkligen tänkt utanför boxen.

NuZ
Testpilot

Riktigt snygg!


signatur

🎮 Xbox Series X | Nintendo Switch | Playstation 5 | Samsung Q90 65”

”Döm ingen efter utseendet – för så otroligt bra är jag faktiskt inte!”

Medlem

Det ser ut som tre gamecubes på varandra.

Medlem
NuZ
Testpilot
Skrivet av Dres81:

Tycker överlag den är snygg. Skulle kunna passa på tvbänken utan att väcka heminrednings monstret till liv.

Finns htpc chassi som liknar detta. Ser fram emot vad den klarar av. Dolby Vision i spel eller HDR10+ skulle jag vilja se i spel.

Sen om den även klarar Kodi med audio passthrough vore jäkligt nice. Kodi var ju låst på den biten pga Microsoft godkände inte detta förutom i Bluray spelaren

Ja jag stör mig också på det så man får hoppas.

Tror den kan ”läggas” ner också med fläkt på sidan då. Riktigt snygg design. Den ser större ut på bilden än vad den är tror jag också. 2 cd skivor på höjd är inte stort


signatur

🎮 Xbox Series X | Nintendo Switch | Playstation 5 | Samsung Q90 65”

”Döm ingen efter utseendet – för så otroligt bra är jag faktiskt inte!”

Medlem

Ser ut som en PC.
Men vart ska man ha den? Kommer ju inte få plats på en vanlig tv möbel.

Also, hemskt namn


signatur

"Wonderful! Time for a celebration... Cheese for everyone!"
"Epic is shit, change my mind"

Medlem

Blir ju svårt för många att få plats med en sån där på den traditionella konsolplatsen: nämligen TV-bänken. Tror det rent utav kan få många att inte köpa konsolen. Det är nog så svårt för många att placera en subwoofer i vardagsrummet och det här blir ungefär som att behöva placera ut en till.

Medlem

- The box, you opened it, we came.
- It’s just a puzzle box!
- Oh no, it is a means to summon us.

Och med det skrivet undrar jag om någon kommer att måla om den till att likna Lemarchands box.


signatur

Inget blir någonsin bättre eller går över - du bara vänjer dig.

Avstängd
Skrivet av Godofcheese:

Ser ut som en PC.
Men vart ska man ha den? Kommer ju inte få plats på en vanlig tv möbel.

Also, hemskt namn

Det är bättre än att göra som Sony.
Ger sin nya konsol bara en ny siffra.
Gilla namnet. Dem vågar anstränga sig gällande namnet.

jbx
Medlem

Vilken överraskning! Tyckte den såg helt okej ut, PC-inspirerat utseende.


signatur

Xbox Series X | Playstation 5 | Nintendo Switch

Medlem

Såg ju riktigt ful ut, plus att denna måste man ha synligt. Vilket jag inte alls gillar.

ELF
Medlem

Med den designen så känns det som att hela chassiet kommer agera kylfläns. Vore nästan dumt om de inte gick den vägen, för då skulle de kunna göra den nästan passivt kyld.


signatur

www.fckdrm.com - DRM år 2024? Ha pyttsan.

Medlem

Ser jäkligt cool ut.


signatur

Xbox Series X
Dolby Atmos 7.1.4 Home Cinema 104" screen

Medlem

Snygg konsol. Men lär nog bli svår att placera med den formen.

Kontrollen ser ut som ett steg i fel riktning.
Rund D-pad är ett stort NEJ!
Lite tråkig nästan generisk design också.

Medlem

Designen är verkligen en överraskning. Ganska vågat med tanke på att den inte kommer passa i någon tv bänk. Själv lirar jag xbox vid skrivbord med monitor dock och där passar den in mer naturligt. Ska bli spännande att se vsd PS5 kontrar med, gissar att den kommer se mer traditionell och stilren ut trots det fula dev. kittet


signatur

🖥️ Sony Bravia KDL49-WD753| 🎮 PS4 Slim 1TB CUH-2216b| 🔊 Sony HT-CT180 Soundbar

Medlem
Skrivet av Godofcheese:

Ser ut som en PC.
Men vart ska man ha den? Kommer ju inte få plats på en vanlig tv möbel.

Also, hemskt namn

Är väl inget fel på namnet. Xbox - series X. Gissar på att det kommer andra serier också. Lite som mobiler.

Skriv svar