Här ser du The Game Awards inatt

Robot
Här ser du The Game Awards inatt
Geeks Gaming

En del av spelen som kommer visas upp kommer även ha demos man kan ladda ner under tiden Game awards är igång https://medium.com/@geoffkeighley/introducing-the-game-festiv...

Avstängd

ALLT! Kommer dock inte orka vara vaken så får se streamen imorgonbitti till frukosten.

Medlem

Drömmen:
Elden Ring trailer, gameplay och releasedatum

Gärna:
Elden Ring trailer och gameplay

Minimum:
Elden Ring trailer

Medlem

Snälla ge mig något från Elden Ring, självfallet helst gameplay, men jag tar vad som helst just nu!

Är så inställd på att något ska visas vilket kommer göra mig ännu mer besviken om inget kommer visas.


signatur

The more I practice, the luckier I get.

Medlem

Som ovanstående - Elden Ring vore trevligt! Sedan självfallet nåt mer från Cyberpunk 2077 och lite Zelda botw 2 vore gött. Halo Infinite?

Medlem

Jag längtar till ghost of tsushima trailern som dom ska visa mer av!


signatur

Mjölk är inte gott

Releasehästryttare

@Carl Johansson-Sundelius:

Som jag skrev i andra tråden ni gjorde i morse så släpps alla demos kl 19.00 ikväll!

Medlem

Läste precis ett riktigt trevligt rykte att The Wolf Among Us 2 kommer få en 30 sekunders trailer, det skulle inte sitta helt fel, gillade verkligen TWAU.

Och även en "Batman Shadows Edition" en enhanced version av Telltales Batman-spel.


signatur

The more I practice, the luckier I get.

Medlem

Gick till Steam länken ni postade för att hitta 4K streamen. Kunde inte hitta den. Ploppar den upp sen eller? Hittade heller inget när jag sökte på Steam.

Medlem

Vill se Rocksteadys nya!

Medlem

signatur

Intel Core i9-9900k ASUS ROG STRIX Z390-FGAMING
Hyperx DDR4 2666MHz 32GB
ASUS GeForce RTX 2080 Ti Dual OC
Fractal Design Meshify C
Acer 27" LED Predator XB271HUA. LG 34GK950F

Medlem

Vill se death stranding vinna pris efter pris att det är löjligt och se geoff eller vad han nu heter stå och klappa frenetiskt och tänka, oj vad denna bransch är fejk.

Medlem
Tråddemonen
Testpilot

Hoppas Sekiro vinner.

Geeks Gaming

Jag hoppas att få se ”outer wilds” ta hem iaf ett pris. Det har man verkligen förtjänat!

Medlem

Twitch länken går till mixer.

Medlem

Förlåt men hur ska man inte kunna se det?;)


signatur

“A painter should begin every canvas with a wash of black, because all things in nature are dark except where exposed by the light.”
― Leonardo da Vinci

Medlem

@Zimpan: köpte det precis. Är det bra? Verkar riktigt coolt. Man dör nästan omedelbart.


signatur

“A painter should begin every canvas with a wash of black, because all things in nature are dark except where exposed by the light.”
― Leonardo da Vinci

Tråddemonen
Testpilot

@Superfly74: Du kommer dö konstant, men du kommer njuta av spelet trots att du använder hela ditt svordomslexikon under spelets gång.

Medlem

Jag har jobbat 12-timmarspass nästan två veckor nu utan att ta helg en dag. Så att jag är ledig fredag känns som ett kall eller ett tecken om man vore religiös 😄

Skägg.
10 Chambers
Skrivet av John7612:

Gick till Steam länken ni postade för att hitta 4K streamen. Kunde inte hitta den. Ploppar den upp sen eller? Hittade heller inget när jag sökte på Steam.

Jag bara antar att det är där det sker.

Skrivet av Dahlis87:

Twitch länken går till mixer.

Oj!


signatur
Medlem

Ponera att elden ring visas upp med gameplay, något nytt storspel avtäcks (ryktas om ett nytt Batman spel) och ett långt gameplay på ghost of tsushima med ett eventuellt release datum, vips så har the game awards levererat smaskigare saker än e3 gjorde.
Kanske inte ska dra för stora slutsatser i så fall, jag menar visar Sony och Microsoft upp sina konsoler på e3 nästa år så är ordningen återställd men ändå intressant att leka med tanken att det ständigt växande game awards blir en allt större plattform för de stora aktörerna att visa upp smaskigheter på.
Nyckeln är självklart Geoff keighleys brinnande engagemang för de projekt han antar sig och hans kontaktnätverk.

Medlem
Skrivet av Carl Johansson-Sundelius:

Jag bara antar att det är där det sker.

Oj!

https://store.steampowered.com/sale/thegameawards STEAM STREAMEN


signatur

Intel Core i9-9900k ASUS ROG STRIX Z390-FGAMING
Hyperx DDR4 2666MHz 32GB
ASUS GeForce RTX 2080 Ti Dual OC
Fractal Design Meshify C
Acer 27" LED Predator XB271HUA. LG 34GK950F

Skägg.
10 Chambers

Tack!


signatur
Releasehästryttare

Demos är nu live på Steam!

Bara att gå till Featured sidan och klicka sig vidare.

Releasehästryttare

Lirade igenom Eastward demot nu, 20min kort, men det märks att hela spelet kommer bli grymt.

Medlem

En uppföljare till Thimbleweed Park snälla!

Releasehästryttare

Bara 15k som kollar i Steam klienten, gissar att jag inte är den enda som inte får det att funka ^^

Medlem

Haha nya Xbox - "Xbox - Series X", coolt.


signatur

The more I practice, the luckier I get.

12
Skriv svar