Reklam låser hela sidan. Måste köra adblock

Medlem
Reklam låser hela sidan. Måste köra adblock

Vill meddela att hela sidan låser sig just nu.
gissar att det har med reklam då man aktiverar adblock så fungerar det hur bra som helst.
Måste tex ha adblock aktiverat för att kunna skriva detta meddelande.

Kör senaste versionen av Firefox


signatur

🇸🇪 VR Sverige Discord server
https://discord.com/invite/avnhs6mgjc

Medlem

Nu fungerar det igen ssom vanligt


signatur

🇸🇪 VR Sverige Discord server
https://discord.com/invite/avnhs6mgjc

Skägg.
10 Chambers

Skumt! Hojta om det dyker upp igen.


signatur
Medlem

Jag kör Firefox med FZ vitlistat i ublock origin och har inte haft några liknande problem. Edit: Kanske någon specifik reklam som inte visats så mycket?

Skägg.
10 Chambers

Ibland blir det ju någon fnurra på tråden, så var inte rädda att pinga oss om det blir något knas.


signatur
FM-guru
F.d. Sisyr

Själv har jag ett annat problem; trots att jag vitlistat sidan i adblock så vägrar reklamerna laddas. Har inte detta problem på andra sidor jag vitlistat. Märkligt.

Skägg.
10 Chambers
Skrivet av Sisyr:

Själv har jag ett annat problem; trots att jag vitlistat sidan i adblock så vägrar reklamerna laddas. Har inte detta problem på andra sidor jag vitlistat. Märkligt.

Är det ett nytt problem? Vi bytte annonssystem för någon vecka sedan, kanske behöver vitlista igen.


signatur
FM-guru
F.d. Sisyr
Skrivet av Carl Johansson-Sundelius:

Är det ett nytt problem? Vi bytte annonssystem för någon vecka sedan, kanske behöver vitlista igen.

Jag vet faktiskt inte. Jag "tänker bort" reklamen jämt per automatik, men märkte för ett tag sedan (en vecka? två?) att hjärtat intill mitt namn var borta och då insåg jag att det inte var några reklamer på sidan... Möjligt att det varit så mer än en vecka - eller så var det i samband med bytet. Väldigt hjälpsamt svar, jag vet.

EDIT: Nu är dock hjärtat vid namnet tillbaka; men inte fan ser jag några annonser!

Skägg.
10 Chambers
Skrivet av Sisyr:

Jag vet faktiskt inte. Jag "tänker bort" reklamen jämt per automatik, men märkte för ett tag sedan (en vecka? två?) att hjärtat intill mitt namn var borta och då insåg jag att det inte var några reklamer på sidan... Möjligt att det varit så mer än en vecka - eller så var det i samband med bytet. Väldigt hjälpsamt svar, jag vet.

EDIT: Nu är dock hjärtat vid namnet tillbaka; men inte fan ser jag några annonser!

Skumt!


signatur
1
Skriv svar