The Outlast Trials blir en skräckprövning för flera spelare

Robot
The Outlast Trials blir en skräckprövning för flera spelare
Medlem

Ja då var det dags att börja samla mod för att spela detta med polare.. men först samla mod och ihop polare för att skrika ikapp till GTFO.

Medlem

Hoppas de håller på med OutLast 3 vid sidan av detta multiplayer arbete.


signatur

((( ....You Can Try and Live in Darkness, But You Will Never Shake the Light.... )))

==> NES,, Mega Drive,, N64,, PS2,, Xbox,, GameCube,, PS3,, PS4,, Wii U,, Xbox 0NE,, Steam,, Switch,, PS5 ==>
_____________________________________________________________________________________________________
|| Windows™ 10 Home || Cool Master® || Intel® Core i7 6700K @4.00Ghz || ASUS™ GeForce® GTX 1070 || Kingston© Hyper X Fury --32GB DDR4 @2133Mhz || GigaByte™ Z170 Gaming k3 || EVGA™ 600W || KiOXiA® Exceria 420Gb SSD || Seagate™ Barracuda 2TB HDD || ROCCAT™ Tyon --Laser || Logitec™ G710 || ASUS™ VG248 LCD 24" 1080p @144Hz || Bahnhof™ 250 Mbit --Fiber || OpenVPN™ + WireGuard™ ||

Releasehästryttare
Skrivet av CARTMAN:

Hoppas de håller på med OutLast 3 vid sidan av detta multiplayer arbete.

Remake på 1an i Vr då? SKulle bli intressant och se hur folk reagerar på att få sin peener avsågad i Vr...

Medlem

Varför kan dom inte hålla sig till single player som dom gjort hittills.
Multiplayer blir oftast bara något tillfälligt som sakta dör ut.


signatur
Medlem

Skräckspel i MP? Ljuvligt!


signatur

"It is by caffeine alone I set my mind in motion. It is by the beans of Java that thoughts acquire speed, the hands acquire shakes, the shakes become a warning. It is by caffeine alone I set my mind in motion."

Medlem

Suvverän nyhet - älskar coop och skräck..finns helt för få såna! Mer Coop åt folket!

Skrivet av Devan:

Remake på 1an i Vr då? SKulle bli intressant och se hur folk reagerar på att få sin peener avsågad i Vr...

Men 1:an gick faktiskt att lira i (något krystad) vr med lite mods. Faktiskt ett av de första jag lirade i VR på Oculus DK1
Men yes, det hade varit kanon!


signatur

<allt jag skriver är mina åsikter och ni behöver varken hålla med eller säga emot>

1
Skriv svar