Link och mästarsvärdet gör entré i Super Mario Maker 2!

Robot
Link och mästarsvärdet gör entré i Super Mario Maker 2!

Kul för alla som inte får PTSD av Zelda 2.

#super-mario-maker-2, #zelda


Medlem

Trevligt. Blir nog att återvända när jag känner mig klar med Pokémon.

Medlem

Oooh, spännande uppdatering! Link kändes rätt oväntad där men väldigt välkommen.


signatur

Kompositör. Kika in mitt arbete på www.fredrikthrysoe.com

Medlem

Coolt! Då vet jag vad jag kommer att spela i övermorgon.


signatur

Besök oss gärna på POPKORN.nu och ha en bra dag! ;)

Kontot avslutas

Den andra stora uppdateringen. Vad var det i den första?

Jag spelade en hel del när det kom och byggde typ ett helt eget spel med banor.
Men sen orkade jag inte spela mer.
Kanske dags att börja fixa till mina ökenbanor bland annat med den här kommande uppdateringen.

UPPDATERADE EMUELL:
Ja, jag tror att jag förstår nu, kollade på en video om det som var nytt i den förra uppdateringen, och det var en hel del som bland annat förbättrat multiplayer.
Men den här uppdateringen är den första där vi får nya saker att bygga med.

Äntligen!

(Synd bara att det inte kom något nytt tema eller spelstil.)


signatur

ゼルダの城

Kontot avslutas

Jag har börjat att göra om vissa av mina banor nu.
Exempelvis så var det en vinterbana där jag hade gjort ett is golv i underjorden tidigare som jag nu har ändrat så att det är frysta mynt istället. En lite annan utmaning än tidigare.

Håller även på att göra en Zelda bana med Link, men där har jag inte så mycket idéer än.


signatur

ゼルダの城

Medlem

Förstör ens barndom??? Zelda 2 är ju bra; det var en trevlig spin på spelserien

Medlem

Jag registrerar mig (äntligen) på sajten bara för att gå in här och säga att nå, jag gillade Zelda 2. Spelade om det på emulator för en näve år sedan. Det var trevligt då också.

Jag skulle iofs inte klarat det utan save states, men det gäller nästan alla gamla Nintendo-spel i dag.

Medlem

Var glada för att ni inte tycker illa om Zelda2. Ok - jag spelade det och jag klarade det. Som tur är är ju original NES mer hållbar än nyare spelapparater. För jag utsatte den för mycket tortyr ibland när jag spelade Zelda 2.

1
Skriv svar