Så förbättrar Microsofts pengapåse Wasteland 3

Robot
Så förbättrar Microsofts pengapåse Wasteland 3

InXile tycks ha fria tyglar, men mer cash. Se också FZ:s gameplay!

#inexile, #microsoft, #wasteland-3


Medlem

Älskade Wasteland 2 men spelade det först när Directors Cut kom ut så slapp alla buggar under lanseringen. Om det här nu kan hålla samma gameplaykvalité men få mer tid och pengar att putsas upp kan det bli en riktig slam-dunk.

Medlem
Skrivet av werik:

Älskade Wasteland 2 men spelade det först när Directors Cut kom ut så slapp alla buggar under lanseringen. Om det här nu kan hålla samma gameplaykvalité men få mer tid och pengar att putsas upp kan det bli en riktig slam-dunk.

Bra beslut, lirade det när det kom och då gick flera quests helt sönder (inklusive mainquest om jag inte minns fel) när man kom till det "andra" stora området, plötsligt kändes allt som en alpha och jag gav upp. Hade en betydligt bättre spelupplevelse när jag lirade om det senare och det var lite mer fixat.

Medlem

"tycks ha fria tyglar, men mer cash" har man ju hört innan men hoppas på det bästa.

Medlem

Ser väldigt mycket framemot detta. Kändes som att det gick lite bättre för Jocke än andra jag sett lirat denna bana.

Det där kanontornet verkade inte göra så mycket dock. Fordonet är lite OP, men den kommer nog bara vara med i början av uppdragen gissar jag.


signatur

In peace, sons bury their fathers, in war, fathers bury their sons.

1
Skriv svar