Den är här: spelhelgen™

Robot
Den är här: spelhelgen™

Låt oss spela som om det inte finns en morgondag!

#fz, #spelhelg


Releasehästryttare

Dark souls 3 ...

Medlem

Jag tycker spelhösten varit riktigt bra!

Nyligen haft jättekul med SW Jedi: Fallen Order.


signatur

I drank what?

Medlem

Alla heta spel till trots kommer jag ändå alltid tillbaka till Rainbow Six Siege efter högst några dagars uppehåll. Inget annat spel lyckas påverka mig lika mycket som det spelet. Älskar hur spelet kan dra mig in med enkelhet. Att känna pulsen slå hårt mot bröstet när man är ensam kvar och tiden som sakta men säkert tickar nedåt. Att luta sig tillbaka efter en avslutat match och känna darrningarna träda fram i fingrarna medan spelet summerar matchen.

Finns inget spel som kan få mig att känna samma känsla.
Möjligen World of Warcraft under vanilla när man som färsking sprang genom exempelvis Stranglethorn Vale och stötte på en Level ??-spelare med mount. Men de tillfällena kom mycket mer sällan än vad de gör i Rainbow Six Siege.

Så för att svara på frågan; till helgen blir det Rainbow Six Siege med brorsan.


signatur

🖥️ RTX 4090 | i9-13900KF | 64GB

Medlem

Personligen tycker jag inte denna höst varit speciellt bra som de brukar vara annars. Köpte idag spelen "Star Wars Jedi: Fallen Order" och "Sniper Ghost Warrior: Contracts" till Steam. Ska lira det första spelet nu ikväll vilket ser riktigt bra ut. Annars ser Death Stranding bra ut som det lär bli ett köp av i december. Men som sagt brukar det vara betydligt bättre höstar för mig. Nästa höst blir nog magisk dock.


signatur

((( ....You Can Try and Live in Darkness, But You Will Never Shake the Light.... )))

==> NES,, Mega Drive,, N64,, PS2,, Xbox,, GameCube,, PS3,, PS4,, Wii U,, Xbox 0NE,, Steam,, Switch,, PS5 ==>
_____________________________________________________________________________________________________
|| Windows™ 10 Home || Cool Master® || Intel® Core i7 6700K @4.00Ghz || ASUS™ GeForce® GTX 1070 || Kingston© Hyper X Fury --32GB DDR4 @2133Mhz || GigaByte™ Z170 Gaming k3 || EVGA™ 600W || KiOXiA® Exceria 420Gb SSD || Seagate™ Barracuda 2TB HDD || ROCCAT™ Tyon --Laser || Logitec™ G710 || ASUS™ VG248 LCD 24" 1080p @144Hz || Bahnhof™ 250 Mbit --Fiber || OpenVPN™ + WireGuard™ ||

FM-guru
F.d. Sisyr

Hade räckt med Disco Elysium för en grym spelhöst, men det har kommit ett knippe andra spel jag gillat också. Kanoners!

Releasehästryttare

@Baronova: Gratis helg också så många nybörjare att skjuta på ...

Medlem
Skrivet av Devan:

@Baronova: Gratis helg också så många nybörjare att skjuta på ...

https://i.imgur.com/Ac9OjKk.jpg

Passar mig bra då jag tycker om att sprida positivitet och känsla av samhörighet, samt konstruktiv kritik till de som vill ha. Folk verkar inte vara särskilt vana vid det bara.. Igår var det någon som blev sur på mig och sa åt mig att prata med mitt eget lag och att jag skulle låta hans lag vara ifred. Det enda jag hade sagt var att båda lagen spelade bra, och att det var en jämn match in i det sista. Mitt lag förlorade, och hans lag vann, men det räckte tydligen inte för honom. 🤔


signatur

🖥️ RTX 4090 | i9-13900KF | 64GB

Medlem

När jag är klar med Terminator Resistance ska nog Disco Elysium få en andra chans. Eller så skiter jag i det och betar av något längre bak i backloggen... RE2 kanske? Eller är det möjligtvis äntligen dags att avsluta eländiga Mass Effect Andromeda?

Medlem

100% Wrath, tänkte jag, men:

Jag har suttit och lyssnat på den där terminatorversionen nu på loop, kanske skall köpa det där spelet. Filmerna är så jävla dåliga nuförtiden, men det här spelet skall visst vara en liten räddning för dom som gillar terminator som det en gång var.


signatur

Too real to be a dream, too painful to be a nightmare.

Medlem

Det blev/blir NHL 20, Super smash ultimate, red dead Redemption 2, super hot vr


signatur

🇸🇪 VR Sverige Discord server
https://discord.com/invite/avnhs6mgjc

Medlem
Skrivet av Pappa Zappa:

När jag är klar med Terminator Resistance ska nog Disco Elysium få en andra chans. Eller så skiter jag i det och betar av något längre bak i backloggen... RE2 kanske? Eller är det möjligtvis äntligen dags att avsluta eländiga Mass Effect Andromeda?

Andromeda blev mycket mer spelbart när de fixade det.

1
Skriv svar