Final Fantasy-serien kommer till Xbox Game Pass

Sida 1 av 1
2019-11-15 08:54
Final Fantasy-serien kommer till Xbox Game Pass

Microsofts tjänst kommer få ett seriöst tillskott av spretiga frisyrer och storslagna berättelser.

#final-fantasy, #xbox-game-pass

2019-11-15 09:28

Jag skaffade game pass för någon dag sen bara, 10kr kändes lämpligt för att köra dmc 5 och nu verkar det som en bra idé att fortsätta ha det. Även om det kommer kosta mer än 10kr.

NuZ
2019-11-15 11:05
Skrivet av nyskapande:

Jag skaffade game pass för någon dag sen bara, 10kr kändes lämpligt för att köra dmc 5 och nu verkar det som en bra idé att fortsätta ha det. Även om det kommer kosta mer än 10kr.

Gamepass ultimate är klockrent till x-lådan och PC. Vet inte vad det kostar endast PC dock.

2019-11-15 16:20

Fantastiskt trevligt! Xbox Game Pass är makalöst bra.

Överlag bra japanska tillskott till plattformen framöver, Yakuza och de äldre Kingdom Hearts-spelen tog också klivet över stängslet.

Phil Spencer sa i en intervju att Final Fantasy XIV är på gång till Xbox också.

2019-11-15 17:28
Skrivet av Mortaigne:

Fantastiskt trevligt! Xbox Game Pass är makalöst bra.

Överlag bra japanska tillskott till plattformen framöver, Yakuza och de äldre Kingdom Hearts-spelen tog också klivet över stängslet.

Phil Spencer sa i en intervju att Final Fantasy XIV är på gång till Xbox också.

Håller med. De var rätt duktiga på JRPGs under X360-eran men tappade det lite. Nu är det riktigt lovande ut!

2019-11-15 18:24
Skrivet av NuZ:

Gamepass ultimate är klockrent till x-lådan och PC. Vet inte vad det kostar endast PC dock.

Kostar 45 kr i månaden för Game Pass for PC, bra deal imo

2019-11-17 11:43

dom i särklass bästa spelen i serien, FF5 & FF6 spelar jag fortfarande ibland👍🏻 de andra delarna är rätt trista i jämförelse! va fasen,kan dom inte drämma till och överraska oss med t.ex suikoden-serien till julklapp!?

Sida 1 av 1