Elder Scrolls Online Meet Up i Stockholm!

Medlem
Elder Scrolls Online Meet Up i Stockholm!

Hej!

Vill tipsa alla om att det nu på tisdag den 19/11 hålls ett Meet Up för Elder Scrolls Online- fans för att fira #SlaydragonsSavecats. Meet Upen arrangeras av Bethesda ihop med guildet Tamriel Women Unite och är öppet för alla samt gratis!
Vi kör på Java Whiskers kattcafé och det blir en kväll med quiz, spel, kaka och kattmys

Läs mer i eventet nedan
https://www.facebook.com/events/929386390794901/

//Anna, Nordic Community Manager

Medlem

<3!!!!


signatur

<allt jag skriver är mina åsikter och ni behöver varken hålla med eller säga emot>

Seriöst! Vilket awesome initiativ. Är det något jag älskar mer än spel så är det katter. Och är det något jag älskar mer än katter så ljuger jag. Kanske man ska kika förbi trots att jag mest fräser åt människor, såvida jag inte spinner dvs.

/Mvh Kattshamanen (Tilldelad hederstitel av människor som korsat min väg/markerade territorium)

Medlem
Skrivet av CatacularCataclysm:

Seriöst! Vilket awesome initiativ. Är det något jag älskar mer än spel så är det katter. Och är det något jag älskar mer än katter så ljuger jag. Kanske man ska kika förbi trots att jag mest fräser åt människor, såvida jag inte spinner dvs.

/Mvh Kattshamanen (Tilldelad hederstitel av människor som korsat min väg/markerade territorium)

Haha! Katter är awesome men efter ditt inlägg så tänker jag bara på Pao från outsiders som tagit det lite för långt - Pao kattmänniskan

Medlem

I vilket fall så låter detta event underbart! Önskar man fortfarande hade tid för MMOs, men elder scrolls fan är man allt! Jag och tjejen kanske tittar in

Medlem

Så kul att ni är pepp och titta mer än gärna om! Anmäl er bara i länken så jag vet hur mycket kaka som behövs

Medlem

Åhhh hänga på khajiit-kafé och snacka ESO ❤ fan att man jobbar

Medlem

Det där stället bör varje person med ett samvete undvika. Är bara att googla hur det gick till när man med diverse maffiametoder lyckades få bort anrika Valands inklusive oersättlig inredning. Symboliserar allt som är dåligt med dagens Stockholm. Katt-café, fy fan.

Medlem

@lolmannen123: Det låter ju tråkigt. Källa för dessa påståenden? Ett snabbt googlande ger ju vid handen (källa DN & Mitt-i-Vasastan) att kaféet drogs med väldigt dålig lönsamhet och såldes p.g.a det. Inredningen köptes enligt Mitt-i-Vasastan av en tidigare stammis på caféet.

Medlem

Roligt för er som inte är allergiska mot katter

Medlem

Förstås på en tisdag när jag har svårt att komma loss från annat.

Ambassadör
The Elder Scrolls Online

Hoppas ni som är intresserade har möjlighet att gå på detta event. Själv så har jag inte någon möjlighet!

Prata ESO och mysa med khajiits - det kan inte bli bättre!


signatur

Admin för SpelClockers

Guildmaster för ESO guilden Fragzone på PC-EU - den enda officiella FZ guilden. Vill du ha en inbjudan, sicka ett PM!

Ord är mer än tre bokstäver...

1
Skriv svar