Need for Speed Heat får hyfsat varmt mottagande av kritikerna

Robot
Need for Speed Heat får hyfsat varmt mottagande av kritikerna

Överträffar senare delars kyliga snitt.

#ea, #ghost-games, #need-for-speed-heat, #racing


Medlem

Är lite sugen på att prova det (ingår i origin-medlemskapet).


signatur

Ryzen 7 5800x | Sapphire pulse rx 7800 xt | samsung 980 pro | Ps5 pro? |

Medlem

Känns helt ok utan att ha spelat det. Men varför lägga cash på det om man har Forza Horizon3 eller helst 4?
Menar inget illa om Nfs i detta läge, men läste några recensioner och startade FH4 och kände att det här spelet gör allt det bättre, ja, inget snutjag dock.
Är man låst till ps4 så kanske det är mer värt att köpa, men på xbox...nja. OM man nu inte saknar polisen i bilspel.


signatur

“All thinking people are atheists.”

Medlem

Jag ångrar att jag köpt de tre senaste NFS som Ghost gjort.
Forza Horizon 3 och 4 är mycket bättre. Till och med Forza Motorsport. (Alla på pc.)


signatur

autograph

Medlem

Tyckte det nya Underground var helt okey, faktiskt (gav mig en hel del nostalgiska vibbar). Men Heat, mnja. Har spelat mina 10 provtimmar och tycker det känns sjukt, i brist på bättre formulering, "töntigt". På många sätt känns bilfysiken som det nya Underground så det handlar nog snarare om att karaktärerna i Heat är jävligt fjantiga i kombination med en platt och tråkig värld att köra i.

Medlem

Fan, både CoD, Lite BFV och så RDR2 nu på så kort intervall, har inte ens haft tid över till detta, även fast jag är en bilnörd och allt därtill

FM-guru
F.d. Sisyr

Rätt hårt sågat av en av mina favoriter vad gäller recensioner, Worth A Buy, så jag hoppar nog tills vidare. Bara en sådan sak som att det inte finns en förstapersonsvy gör mig rätt ointresserad.

Skrivet av Sisyr:

Rätt hårt sågat av en av mina favoriter vad gäller recensioner, Worth A Buy, så jag hoppar nog tills vidare. Bara en sådan sak som att det inte finns en förstapersonsvy gör mig rätt ointresserad.

Det finns både förstapersonsvy och hood.

Förövrigt ett riktigt skitspel, plågade mig igenom 2 timmar innan jag cringa ut.
Bilfysiken är hemsk, grafiken är urusel, kör du fort i free roam hinner inte texturer ladda så buskar och träd är som Minecraft.

Vem har skrivit "storyn"? Det är Babblarna-nivå på handlingen och dialogerna, fifan.

Skitspel

FM-guru
F.d. Sisyr
Skrivet av pelson:

Det finns både förstapersonsvy och hood.

Säker? Inte hittat en enda bild eller videosekvens med förstaperson. Ingen som säger/skriver att det går heller. Ja, förrän nu då. Däremot har jag stött på diverse källor som säger att det inte finns. Det jag menar är alltså det bilden nedan avspeglar (från NFS Payback).

Någon som vet hur man blir av med deadzone?

Skrivet av Sisyr:

Säker? Inte hittat en enda bild eller videosekvens med förstaperson. Ingen som säger/skriver att det går heller. Ja, förrän nu då. Däremot har jag stött på diverse källor som säger att det inte finns. Det jag menar är alltså det bilden nedan avspeglar (från NFS Payback).

https://i.ytimg.com/vi/w3kFXwtIF2w/hqdefault.jpg

Ber om ursäkt, var lite på lyset, menade att det finns "bumperview". Det finns ingen ratt-view.

Medlem

Efter Wreckfest behövs inga fler bilspel.


signatur

Xbox Series X
Dolby Atmos 7.1.4 Home Cinema 104" screen

Medlem

@Sisyr: bara bumber https://www.gam...
Första 3-dje delen av spelen hade invändig så de är rätt skandalöst att det försvann (utom shift 1 och 2), men det är trots allt arkad.

Need for speed: med/*utan cockpit: (många spel går att hacka fram en 1st på pc dock)

Road & Track Presents: The Need for Speed
Need for Speed II
*( V-Rally 1)
III Hot pursuit
Road challenge/High stakes
*(V-Rally 2)
Porsche 2000/Unleashed
(Motor City Online)
Hot Pursuit 2 (men bara PS2 och i få events i en Ferrari)
*Underground
*Underground 2
*Underground Rivals
*Most wanted
*Carbon
*Prostreet
*Undercover
Shift
*Nitro
*World
*Hot pursuit 2010
Shift 2 Unleashed
*The Run
*Most Wanted 2012
*Rivals
*No Limits
*Need for Speed
*Payback
*Heat


signatur

Sökes Utrotad: Ljust media-tbord (svarta bokstäver obelyst)
Org.105 swe ej platt | 7 dedikerade mediaknappar | USB-sladd.

Medlem

Har gillat de senare spelen så lär säkerligen gilla detta med. Kul med arkadracing.


signatur

Det finns bara tre grupper av människor i världen.
De som kan matte och de som inte kan det.

Medlem

Tror jag håller mig till NFS III.

Medlem

När kommer mikrotransaktionerna?


signatur

Medlem i Asgard, en svensk Star Citizen organisation.
https://robertsspaceindustries.com/orgs/ASGARD

Min referral code: STAR-92KM-Q67T, https://robertsspaceindustries.com/referral-program
Använd gärna när du skapar ditt konto. Relaterade frågor? Skicka gärna ett PM.

Medlem

Jag har så svårt att se att något nytt NFS kommer att fånga mitt intresse.. Efter höjdpunkten Underground 2 kom de roligaste biljakterna jag stött på i Most Wanted.... Men efter lite uppgivet spelande i Carbon (vara enda behållning var auto sculp) så har jag knappt testat eller ens tittat åt nåt nyare. Har sett ett NFS i Steam som jag tydligen spelat nån enstaka timme, men minns det inte ens. </svammel>

Medlem

Har inte spelat något NFS i hela mitt liv. Var lite intresserad av detta men vågar mig inte på ett köp.

Får bli vid en rea i framtiden.


signatur

Ännu en dag i paradiset.

Medlem

@Xstioph: Om du måste välja ett NFS, vilket väljer du då?


signatur

Ännu en dag i paradiset.

Medlem

Känns inte som det finns något nytt alls... Samma bilar från Payback och vad jag ser, i princip samma grafik

ALLT går att köra sönder, och förstörs väldigt simpelt, stora feta palmer/träd blir till pappersmassa på sekunden t.ex

Tycker det känns tråkigt... Blir inte engagerad alls i racen, och den enda bilen jag vill ha (Golf I GTI) är långt bort....

Vetefan om jag pallar spela mycket längre

NuZ
Testpilot
Skrivet av totte1015:

Känns inte som det finns något nytt alls... Samma bilar från Payback och vad jag ser, i princip samma grafik

ALLT går att köra sönder, och förstörs väldigt simpelt, stora feta palmer/träd blir till pappersmassa på sekunden t.ex

Tycker det känns tråkigt... Blir inte engagerad alls i racen, och den enda bilen jag vill ha (Golf I GTI) är långt bort....

Vetefan om jag pallar spela mycket längre

De finns bara en bil, Chevelle SS i FH4 Har en står i garaget också så. Men Golfarna är roliga de kan jag hålla med om


signatur

🎮 Xbox Series X | Nintendo Switch | Playstation 5 | Samsung Q90 65”

”Döm ingen efter utseendet – för så otroligt bra är jag faktiskt inte!”

Medlem
Skrivet av Freakon:

@Xstioph: Om du måste välja ett NFS, vilket väljer du då?

Även om jag ser NFSU2 (riktigt bra ljud och trots att det är ett arcad-lir så har det ganska gedigen tuning där man kan tweaks växlar, ecu etc) som det bättre spelet, så väljer jag nog ändå Most Wanted (från 2005) på grund av de riktigt roliga polisjakterna (kom på att jag frapsade lite av en jakt 2010 - jösses - med level 3 poliser https://youtu.be/-mEpOktHHIA på den nivån kan man om man vill köra ifrån poliserna ganska hastigt men de erbjuder ändå rätt roligt motstånd). Kanske dags för en omspelning igen snart.. 😎

Ska försöka få tummen ur och byta avatar snart.. Too many 1-ups

Medlem
Skrivet av Arcadia:

Tror jag håller mig till NFS III.

Oooh.. Glory days!

Medlem

Såg några prata om Forza. För mig går det inte att jämföra. Need for speed är arkad jämfört med forza. Bilfysiken i need for speed är inte lika verklig som forza. Så är man intresserade av bilar så ska man inte spela need for speed för fysiken.

forza är inte ens närheten av project cars med bilfysiken eller Richard Burns rally eller vad det heter. Sim-ade kallar forza för. Need for speed tycker jag inte ens når sim-ade

Medlem
Skrivet av Maddox:

När kommer mikrotransaktionerna?

På Fredag kl 10. PostNord levererar hehe.


signatur

Det finns bara tre grupper av människor i världen.
De som kan matte och de som inte kan det.

1
Skriv svar