Horizon Zero Dawn 2 mer eller mindre bekräftas (igen)

Robot
Horizon Zero Dawn 2 mer eller mindre bekräftas (igen)

Guerrilla söker nytt folk till Horizon-relaterat arbete.

#guerrilla-games, #horizon-zero-dawn, #horizon-zero-dawn-2


Medlem

Om vi inte får rida en stormbird i uppföljaren blir jag väldigt besviken.

Testpilot / Ambassadör
Speedrunning

Detta är nog spelet som jag ser mest fram emot just nu! Osunt hypad... Men ja det lär väl inte se solens ljus förrän kanske 2022...?


signatur

Testpilot | #FZ-ambassadör #Speedrunning & #Retro | Twitter
Stora Retrotråden - Stora Speedruntråden
Dator: i7-2600K | P8P67-Pro | R9 280x | 12GB DDR3
Konsoler: NES, SNES, N64, GCN, Wii, Wii U, Switch, Genesis, PS2, PS3, (PS4), Xbox 360, Xbox One S

Medlem
Skrivet av Grukk:

Detta är nog spelet som jag ser mest fram emot just nu! Osunt hypad... Men ja det lär väl inte se solens ljus förrän kanske 2022...?

Amen, brotha'! Jag är precis lika överhajpad! Måste praktiskt taget bakbinda mig själv för att inte spela om HZ stup i kvarten i väntan på något mer.


signatur

När jag växte upp lyssnade jag mycket på Blümchen och Rollergirl. Jag tror att det har format mig som människa.

Medlem

Jag gillade verkligen storyn så tar mer än gärna en fortsättning. Har dock fortfarande expansionen som jag inte kört ännu så får se när man får tid att köra den.

Medlem
Skrivet av Grukk:

Detta är nog spelet som jag ser mest fram emot just nu! Osunt hypad... Men ja det lär väl inte se solens ljus förrän kanske 2022...?

Med tanke på att de haft drygt två år på sig redan, assets som går att återanvända/vidareutveckla, kan jag definitivt tänka mig att det blir en lanseringstitel för PS5 julen 2020.


signatur

If You Have an Idea that You Genuinely Think is Good, Don't Let Some Idiot Talk You Out of It.

1
Skriv svar